کد خبر : 119139
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:12
-

فخیم :نبرد با حریف قرقیز، بازی ساده‌ای است /تا بازی فینال شرایطمان مناسب است

فخیم :نبرد با حریف قرقیز، بازی ساده‌ای است /تا بازی فینال شرایطمان مناسب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: روحیه تمامی بازیکنان برای کسب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، بسیار بالا است. فرهاد فخیم  در خصوص پیروزی تیمش مقابل بانک بیروت از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی زیبایی را مقابل نماینده لبنان انجام دهیم همانند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: روحیه تمامی بازیکنان برای کسب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، بسیار بالا است.

فرهاد فخیم  در خصوص پیروزی تیمش مقابل بانک بیروت از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی زیبایی را مقابل نماینده لبنان انجام دهیم همانند ۲ دیدار قبلی، به راحتی از سد این تیم هم عبور کنیم.

وی ادامه داد: روحیه بازیکنان هم بسیار بالا است، چون به عنوان سرگروه توانستیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم. در مرحله حذفی هم مقابل نماینده قرقیزستان باید بازی کنیم که نسبت به سایر رقبای حاضر در مرحله حذفی، بازی ساده‌ای است و می‌توانیم حریف‌مان را شکست دهیم.

کاپیتان تیم مس سونگون تصریح کرد: هدف ما قهرمانی است، امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در آسیا برای تبریز و آذربایجان افتخار کسب کنیم. البته تا بازی فینال هم شرایطمان مناسب است و می‌توانیم حریفان را شکست دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.