کد خبر : 119151
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:16
-

محرومیت ستاره مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی

محرومیت ستاره مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ستاره گلزن و ملی‌پوش تیم مس سونگون دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد. حسین طیبی ستاره ملی‌پوش تیم مس سونگون که به عنوان یار کمکی مسی‌ها را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند، در دیدار با بانک بیروت از داور میدان کارت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ستاره گلزن و ملی‌پوش تیم مس سونگون دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.
حسین طیبی ستاره ملی‌پوش تیم مس سونگون که به عنوان یار کمکی مسی‌ها را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند، در دیدار با بانک بیروت از داور میدان کارت زرد گرفت و با توجه به اخطاری که وی در دیدار نخست تیمش در این رقابت‌ها دریافت کرده بود، ۲ اخطاره شده و بازی بعدی لاله‌های نارنجی در مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد.

شاگردان حمید بی‌غم در این مرحله روز چهارشنبه – ۱۷ مرداد ماه – به مصاف اف سی ارم قرقیزستان خواهند رفت که این بازی راس ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

ناگفته نماند، حسین طیبی درحالی از دیدار مس سونگون در دور حذفی محروم شد که وی در پایان مرحله گروهی با هفت گل زده مشترکا با مهدی جاوید از تیم بانک بیروت لبنان بهترین گلزنان این مسابقات شناخته شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.