کد خبر : 119459
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 16:31
-

اسماعیل پور:تعطیلات لیگ به ما کمک کرد/خوشحالم که تیمم به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده است

اسماعیل پور:تعطیلات لیگ به ما کمک کرد/خوشحالم که تیمم به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم شهروند ساری پس از پیروزی تمیش برابر پارسیان شهرقدس گفت : ما بعد از کسب نتایج نامطلوب در هفته های گذشته و خصوصا شکست خانگی برابر ارژن شیراز، شرایط خوبی را پشت سر نگذاشتیم و تحت فشار شدید روحی و روانی قرار داشتیم. خوشبختانه تعطیلات لیگ خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم شهروند ساری پس از پیروزی تمیش برابر پارسیان شهرقدس گفت : ما بعد از کسب نتایج نامطلوب در هفته های گذشته و خصوصا شکست خانگی برابر ارژن شیراز، شرایط خوبی را پشت سر نگذاشتیم و تحت فشار شدید روحی و روانی قرار داشتیم. خوشبختانه تعطیلات لیگ خیلی به ما کمک کرد و توانستیم تیم را از این شرایط خارج کنیم و با تمرینات پرفشار و سختی که داشتیم، توانستیم شرایط فنی تیم را هم به حد قابل قبولی برسانیم و نتیجه اش را در این دیدار ببینیم. لیگ را خوب شروع نکردیم و این برد خارج از خانه می تواند مرهم کوچکی بر زخم های ما باشد. خوشحالم که تیمم به این خودباوری و اعتماد به نفس رسیده است که توانستیم در روزی که میهمان بودیم، سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.
محمد اسماعیل پور اظهار داشت : شرایط این دیدار هم تقریبا برابر بود. هر دو تیم حملاتی داشتند و موقعیت های زیادی را ایجاد کردند. بازیکنان پارسیان هم تلاش کردند و زحمت کشیدند ولی شاید تلاش و شاید شانس ما بیشتر بود و پیروزی برای ما رقم خورد.
وی افزود: البته در اوایل بازی تیم داوری کمی دیرتر از دو تیم به شرایط بازی اشراف پیدا کرد و کمی در ابتدای بازی سوت ها نامتعادل بود و روند بازی را تحت تاثیرقرار داده بود. اما در ادامه عملکرد داوران هم خوب شد و بنده از همین تریبون به خاطر اعتراضات اول بازی که ناخواسته هم بود، از این عزیزان عذرخواهی میکنم.
وی در نهایت خاطرنشان کرد:الان شرایط و اوضاع برای ما خوب است. از فردا این پیروزی را فراموش میکنیم و تلاش خود را دو چندان میکنیم و خود را برای دیدار با اهورای بهبهان آماده خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.