کد خبر : 119467
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 17:00
-

ترابیان:حریف عراقی متکی به ۲ستاره ایرانی بازی کرد/تای سون نام تیمی سریع و خستگی‌ناپذیر نشان داد

ترابیان:حریف عراقی متکی به ۲ستاره ایرانی بازی کرد/تای سون نام تیمی سریع و خستگی‌ناپذیر نشان داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل نفط الوسط عراق در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود. البته همه می‌دانند که تیم الوسط نمی‌تواند در مقابل ما بازی و حرفی برای گفتن داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل نفط الوسط عراق در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود. البته همه می‌دانند که تیم الوسط نمی‌تواند در مقابل ما بازی و حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی در ادامه گفت: این تیم تمام تاکتیکی که انجام می‌دهد متکی به دو بازیکن ارزنده تیم ملی ما توکلی و بهادری این دو بازیکن واقعاً وزن تیم عراق در این بازی بودند. البته تیم مس اشتباهاتی را داشت اما در کل بازی خوبی را انجام دادند و بازیکنان این تیم با غیرت و همدلی که داشتند توانستند به این پیروزی برسند.

مشاور و مدیر رسانه ای تیم مس سونگون گفت: در حال حاضر تیم مس به فینال این مسابقات صعود کرده و باید منتظر بماند تا بازی تیم‌های تای سونام ویتنام و بانک بیروت برگزار و حریف آنها در فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

وی افزود: اگر تیم لبنان بتواند در این بازی به پیروزی برسد، کار مس کمی ساده‌تر است به این دلیل که ما از تیم لبنان شناخت کافی داریم و در مرحله گروهی با این تیم بازی کردیم. اما اگر ویتنام باشد کادر فنی باید این تیم را به خوبی آنالیز کند. ویتنام تنها قدرت برتری که نسبت به مس دارد، سرعت بالا و خستگی‌ناپذیری آنها که این دو فاکتور می‌تواند کمی ما را نگران کند. اما ان‌شاءالله با همدلی که بین بازیکنان مس وجود دارد می‌توانیم جام قهرمانی را بعد از وقفه دو ساله به ایران بازگردانیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.