کد خبر : 119457
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 16:29
-

درگیری از زمین تا نیمکت/ناظر موبایل به گوش

درگیری از زمین تا نیمکت/ناظر موبایل به گوش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز دو تیم پارسیان شهرقدس و شهروند ساری در ورزشگاه الغدیر شهرقدس به مصاف هم رفتند. این تیم ها که همسایه هم در جدول رده بندی هستند و رتبه های دهم و یازدهم را به خود اختصاص دادند،نتایج قابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز دو تیم پارسیان شهرقدس و شهروند ساری در ورزشگاه الغدیر شهرقدس به مصاف هم رفتند. این تیم ها که همسایه هم در جدول رده بندی هستند و رتبه های دهم و یازدهم را به خود اختصاص دادند،نتایج قابل قبولی را تا به این جای لیگ کسب نکرده بودند. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو بازی هفته قبل خود را نیز واگذار کرده بودند و شدیدا به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند.

گزارش بازی:
با شروع این دیدار شاگردان محمد اسماعیل پور در شهروند ساری سوار بر بازی شدند و توانستند خیلی زود نبض بازی را در دستان خود بگیرند. اما در ادامه پارسیانی ها نیز حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه تیم شهروند ترتیب دادند. این بازی روند متعادل و برابری داشت و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای را داشتند تا این که در دقیقه ۱۵ این دیدار و از روی یک ضربه کرنر تیم شهروند ساری موفق شد توسط سعید بلباسی به گل اول خود دست پیدا کند. این گل واکنش پارسیانی ها را به دنبال داشت و این تیم با فشار بیشتری به حملات خود ادامه می داد. دفاع منطقی و خوب شهروند باعث افزایش اشتباهات فردی بازیکنان تیم پارسیان می شد و همین اشتباهات پی در پی تیم پارسیان، کار دست این تیم داد. مراد ناظری بازیکن باهوش و گلزن تیم شهروند ساری با استفاده از همین اشتباهات، توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. نیمه اول با برتری دو بر صفر تیم شهروند به اتمام رسید.
با شروع نیمه دوم فشار تیم پارسیان بیشتر شد و آن ها توانستند توسط مسعود سعادتی یکی از گل های خورده را جبران کنند. اما در ادامه باز هم این مراد ناظری بود که روی یک ضربه ایستگاهی توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه باز هم بازی با مدیریت تیم شهروند ادامه پیدا کرد و آن ها توانستند گل چهارم خود را هم توسط پژمان بهادیوند وارد دروازه تیم پارسیان کنند و با خاطری آسوده به ادامه دیدار بپردازند. در ادامه و در دقایق پایانی این دیدار تیم پارسیان رو به استفاده از سیستم پاورپلی آورد و توانست یکی از گل ها را توسط امین مجیدی پور جبران کند.
این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر دو به سود شهروند ساری به پایان رسید.

حواشی بازی :

-حسین سلطانی کاپیتان تیم پارسیان شهرقدس به دلیل محرومیت انضباطی در این دیدار هم غایب بود و تیم پارسیان را همراهی نمیکرد.
-این بازی در نیمه اول شدیدا فیزیکی و درگیرانه دنبال می شد و مربیان دو تیم نیز به عملکرد داوران اعتراض های زیادی داشتند. این درگیری ها به نیمکت دو تیم هم رسید و سرپرستان دو تیم در یکی دو صحنه درگیری لفظی شدیدی با هم پیدا کردند.
-ناظر فدراسیون در این دیدار در طول جریان بازی مدام به گردش در دور زمین و رفتن به بیرون از محوطه و صحبت کردن با گوشی موبایل خودش مشغول بود و سرپرستان و کادرفنی دو تیم صحبت های خود را با بقیه مسئولان کنار زمین در میان می گذاشتند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.