کد خبر : 119810
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 14:41
-

سنگ‌سفیدی: ناکامی ۲ ساله در قهرمانی آسیا، فشار زیادی روی ما آورده بود/ امیدوارم گوشه‌ای از زخم مردم ورزقان را از بین برده باشیم

سنگ‌سفیدی: ناکامی ۲ ساله در قهرمانی آسیا، فشار زیادی روی ما آورده بود/ امیدوارم گوشه‌ای از زخم مردم ورزقان را از بین برده باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درخصوص قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل تای‌سون‌نام ویتنام اظهار داشت: فینال شرایط خاصی دارد و تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند، نشان داده‌اند که تیم‌های برتر مسابقات هستند. با شکست ناگویای ژاپن و بانک بیروت، تای‌سون‌نام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درخصوص قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل تای‌سون‌نام ویتنام اظهار داشت: فینال شرایط خاصی دارد و تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند، نشان داده‌اند که تیم‌های برتر مسابقات هستند. با شکست ناگویای ژاپن و بانک بیروت، تای‌سون‌نام به این باور رسیده بود که می‌تواند قهرمان مسابقات شود.

وی ادامه داد: ما هم ایران بودیم و دو دوره ناکامی تیم‌های ایرانی در کسب مقام قهرمانی بازی‌ها، بار مسئولیت و فشار روی ما را بیشتر کرده بود و مسئولان هم تاکید کرده بودند که جام پس از دو سال به ایران بازگردد. بازیکنان باتجربه و خوب زیادی در تیم ما حضور داشتند. با زحمت آنها و درایت و تدبیر حمید بی‌غم، توانستیم بازی فینال را کنترل کنیم و به هدف خود برسیم. با آنالیز خوبی که از حریفان داشتیم، بازی به بازی پیش رفتیم و به قهرمانی مسابقات رسیدیم. هدفی جز قهرمانی نداشتیم و توانستیم پرچم ایران را بر قله آسیا برافراشته کنیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به تقارن رقم خوردن قهرمانی این تیم با زلزله ورزقان به تسنیم گفت: این قهرمانی در سالگرد زلزله ورزقان به دست آمد و آن را به مردم استان آذربایجان شرقی و ورزقان تقدیم می‌کنم. ما همیشه به یاد مردم ورزقان بودیم و امیدوارم توانسته باشیم گوشه‌ای از زخم بزرگی که زلزله برای آنها ایجاد کرده بود، از بین ببریم.

سنگ‌سفیدی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا سطح بسیار بالاتری نسبت به جام ملت‌های آسیا دارد، خاطرنشان کرد: سطح بالای مسابقات باشگاه‌های آسیا به این خاطر است که تیم‌ها از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌کنند. ما هم ایران بودیم و فوتسال ایران در جهان شناخته شده است. می‌بینیم یک یا دو بازیکن ایرانی می‌توانند نتیجه‌ای برای تیم‌ها رقم بزنند که در تاریخ تیم‌ها بی‌سابقه بوده است. خدا را شکر شش فینال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و قهرمان مسابقات شدیم. با این حال وقتی تای‌سون‌نام نمایندگان ژاپن و لبنان را شکست می‌دهد و به فینال مسابقات می‌رسد، یعنی فوتسال در آسیا پیشرفت زیادی کرده‌ و کشورها در این رشته به هم نزدیک شده‌اند.

وی در خصوص میزبانی کشور اندونزی در این رقابت‌ها گفت: میزبانی بسیار خوب بود و مردم این کشور واقعاً فوتسال را دوست داشتند. فرهاد فخیم (کاپیتان مس سونگون) سال گذشته در واموس اندونزی توپ می‌زد و همین باعث شد مردم این کشور با او و سایر اعضای تیم، رفتاری صمیمی داشته باشند. ما در کشور اندونزی بسیار احساس راحتی می‌کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.