کد خبر : 119868
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 11:43
-

برترین سرمربی فوتسال بانوان بدون تیم در لیگ چهاردهم

برترین سرمربی فوتسال بانوان بدون تیم در لیگ چهاردهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران که با دلخوری از مسئولان دانشگاه آزاد از این تیم جدا شد  در پایان هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان با هیچ تیمی قراداد نبسته و به نظر می رسد با تکمیل کادر تیم های حاضر این مربی فعلا از  چهاردهمین دوره لیگ دور مانده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران که با دلخوری از مسئولان دانشگاه آزاد از این تیم جدا شد  در پایان هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان با هیچ تیمی قراداد نبسته و به نظر می رسد با تکمیل کادر تیم های حاضر این مربی فعلا از  چهاردهمین دوره لیگ دور مانده است.

گویا شهرزاد مظفر در حال رایزنی با تیم تازه وارد نامی نو اصفهان بود  و  به همین دلیل  بازی این تیم در هفته اول لیگ به تعویق افتاد اما با انصراف رسمی نامی نو  از تیم داری در فوتسال بانوان، برترین سرمربی  این رشته هم وضعیت نامشخصی دارد و حتی امکان دارد در این دور از مسابقه ها حضور نداشته باشد.

این مربی سال گذشته هدایت تیم دانشگاه آزاد تهران را بر عهده داشت که تا هفته‌های پایانی در کورس رقابت با تیم های صدر جدول برای کسب  عنوان قهرمانی بود.
مظفر سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان ایران را هم برعهده دارد که در فروردین ماه امسال توانست جام قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.