کد خبر : 119849
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 9:55
-

مرتضوی:با حمایت از شهروند ساری می توانیم به پلی آف برویم/شکست خانگی مقابل ارژن یکی از بدترین روزهای ورزشی ام بود

مرتضوی:با حمایت از شهروند ساری می توانیم به پلی آف برویم/شکست خانگی مقابل ارژن یکی از بدترین روزهای ورزشی ام بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن و کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند در فصل جاری لیگ برتر فوتسال در صورتی که مورد حمایت همه جانبه استانی قرار گیرد می تواند بهترین نتیجه تاریخ حضورش در لیگ برتر را کسب کند. طاها مرتضوی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شکر خدا هفته قبل بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن و کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند در فصل جاری لیگ برتر فوتسال در صورتی که مورد حمایت همه جانبه استانی قرار گیرد می تواند بهترین نتیجه تاریخ حضورش در لیگ برتر را کسب کند.

طاها مرتضوی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شکر خدا هفته قبل بازی خوبی مقابل پارسیان شهر قدس انجام دادیم. در طول هفته تمرکز تک تک ما در تیم فقط روی برد بود که خدا را شکر توانستیم با یک بازی حساب شده برنده شویم.

وی با بیان اینکه تنها ۵ هفته از لیگ برتر فوتسال سپری شده و ۲۱ بازی از مرحله اول آن باقی مانده افزود: مطمئناً با حمایت از این تیم می توانیم به پلی آف راه پیدا کنیم و در ادامه به دنبال کارهای بزرگ باشیم.

مرتضوی شرایط خود در فصل جاری به همراه شهروند را رضایت بخش توصیف کرد و اذعان داشت: من همیشه در هر شرایطی سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و شکر خدا در این ۳ سالی که به تیم شهرم برگشتم، شرایط خیلی خوبی داشتم. لطف و حمایت هواداران به ما انگیزه می دهد تا هر روز بهتر از قبل باشیم و بیشتر و بهتر تمرین کنیم تا شرمنده آنها نشویم.

وی با بیان اینکه شکست خانگی شهروند مقابل ارژن فارس یکی از بدترین روزهای ورزشی اش را رقم زد، افزود: بعد از آن باخت تا قبل از بازی با پارسیان تحت فشار زیادی از هر نظر بودیم. همین فشارها به ما انگیزه مضاعفی داد و بچه ها را با هم یکدل تر کرد تا برای بردن، هیچ تیمی را دست کم نگیریم.

کاپیتان شهروند ساری ادامه داد: البته این روزهای بد در ورزش حرفه ای امری عادی هست و ممکن است برای هر تیمی این اتفاق بد بیفتد. مهم این است که با تدبیر و تلاشی که صورت می گیرد این اتفاقات تکرار نشود که خدا را شکر برد مقابل پارسیان در روزی اتفاق افتاد که مجموعه باشگاه خیلی به آن نیاز داشت.

وی تفکر درست تاکتیکی، آنالیز و طرح تمرین های مناسب در طول هفته توسط کادر فنی را در رقم خوردن پیروزی برابر پارسیان مزید بر علت دانست و اذعان داشت: این موضوعات بسیار به ما کمک کرد تا با شناخت بهتر از تیم حریف وارد بازی شویم و نتیجه بگیریم.

مرتضوی بر ضرورت حمایت همه جانبه از تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور تاکید کرد و افزود: اطمینان دارم اگر از این تیم حمایت شود مطمئنا یکی از بهترین نتایج تاریخ باشگاه می تواند رقم بخورد. باید از شهروند حمایت استانی شود تا شخص آقای نجاریان بار سنگین اداره باشگاه را به تنهایی به دوش نکشد.

وی ناشناخته بودن، استفاده از حمایت تماشاگران و بهره گیری از امتیاز میزبانی را علل در پیش بودن مسابقه ای سخت در بهبهان با تیم اهورای این شهر برشمرد و تصریح کرد: با همه این‌ تفاسیر ولی ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تلاش بچه ها و درایت کادر فنی ان شاالله برنده بازی خواهیم شد.

کاپیتان شهروند ساری همچنین در پایان از هواداران بعنوان پشتوانه و صاحبان اصلی تیم که تحت هر شرایطی با حمایت هایشان باعث دلگرمی و انگیزه بازیکنان و عوامل باشگاه می شوند، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.