کد خبر : 119949
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 10:33
-

قلی پور: مهربان بودن داور با گیتی پسند ما را عصبی کرد/ سپهر محمدی: جاوید یکی از بهترین بازیکن های دنیاست

قلی پور: مهربان بودن داور با گیتی پسند ما را عصبی کرد/ سپهر محمدی: جاوید یکی از بهترین بازیکن های دنیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رشیدقلی پور بازیکن تیم سن ایچ ساوه پس از برتری گیتی پسند در برابر سن ایچ در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی در نیمه اول بسیار نزدیک دنبال شد و توانستیم حملات گیتی‌پسند را کنترل کنیم و روی ۲ اشتباه گل خوردیم. وی ادامه داد: روی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رشیدقلی پور بازیکن تیم سن ایچ ساوه پس از برتری گیتی پسند در برابر سن ایچ در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی در نیمه اول بسیار نزدیک دنبال شد و توانستیم حملات گیتی‌پسند را کنترل کنیم و روی ۲ اشتباه گل خوردیم.
وی ادامه داد: روی ضدحملات موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و به دلیل کم‌تجربگی نتوانستیم توپ هایمان را گل کنیم و این تفاوت تیم‌های بزرگ و‌ کم تجربه است.
بازیکن سن‌ایچ ساوه ادامه داد: گیتی پسند از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و در نهایت توانست پیروز بازی باشد.

قلی‌پور در مورد داوری گفت: در آن صحنه توپ به اوت رفته بود و خود آقای کشاورز هم مشاهده کرد که توپ به خارج از زمین بازی رفته است. صحبت اصلی من این است که داور از ابتدای بازی عصبی بود و بازی را هم به همین طریق قضاوت کرد و علت برخورد تند او را هم نمی‌دانم. داور با تیم مقابل خیلی مهربان‌تر بود و اتفاقات تیم ما را عصبی‌تر می‌کرد. امیدواریم در ادامه داوری‌ها بهبود پیدا کند.

سپهر محمدی نیز پس از پیروزی گیتی پسند عنوان کرد: هفته‌ای که گذشت یکی از سخت‌ترین هفته‌های لیگ را پشت سر گذاشتیم. به جواد اصغری مقدم بابت هدایت چنین تیمی تبریک می‌گویم و امیدوارم ما در ادامه راه به هدفی که داریم برسیم.

دروازه بان‌تیم‌گیتی پسند اظهار داشت: سن‌ایچ یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و ما برای پیروزی آمده بودیم و توانستیم با تلاش بچه‌ها سه امتیاز را به دست آوریم.

محمدی درباره اضافه شدن جاوید به ترکیب گیتی‌پسند افزود: این بازیکن از هفته آینده به تیم اضافه خواهد شد و جاوید یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و یقینا به تیم می‌تواند کمک زیادی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.