کد خبر : 119973
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 13:14
-

ناظم الشریعه: درتورنمنت تبریز از بازیکنان جوان تیم ملی «ب» استفاده خواهیم کرد

ناظم الشریعه: درتورنمنت تبریز از بازیکنان جوان تیم ملی «ب» استفاده خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد حضور روز گذشته خود در بازی تیم‌های فوتسال اهورا بهبهان و شهروند ساری که تیم شهروند توانست در این بازی ۳ بر ۲ به پیروزی برسد،‌گفت: طبق برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داده بود قرار شد که امروز من به بهبهان سفر کنم و محمد هاشم‌زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد حضور روز گذشته خود در بازی تیم‌های فوتسال اهورا بهبهان و شهروند ساری که تیم شهروند توانست در این بازی ۳ بر ۲ به پیروزی برسد،‌گفت: طبق برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داده بود قرار شد که امروز من به بهبهان سفر کنم و محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی به اصفهان این وظیفه کادر فنی است که تمام بازی‌های لیگ را از نزدیک شاهد باشند. البته حضور کادر فنی در مسابقات لیگ باعث انگیزه‌های لازم بین بازیکنان می‌شود و همچنین کادر فنی می‌تواند در صورتی که اگر بازیکن خوبی وجود داشته و به تیم ملی دعوت نشده، وی را به تیم ملی دعوت کنند.

وی در ادامه گفت: امروز من از نزدیک بازی خوبی را شاهد بودم واقعاً هواداران تیم اهورا بهبهان فوق‌العاده بودند در روزی که سالن جدید خود را افتتاح کردند استقبال بی‌نظیر مردم این شهر از این بازی واقعاً من را مورد بهت و حیرت قرار داده بود. سالن مسابقه مملو از تماشاگر بود و این موضوع نشان‌دهنده این است که این تیم کاملاً مردمی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ تیم اهورا تیمی جوان، دونده و مردمی است و روز گذشته بازی خوب و حساسی برگزار کردند. البته تماشاگران این تیم دوست داشتند در خانه و در سالن جدید خود به پیروزی برسند، اما تجربیات تیم شهروند ساری نگذاشت که آنها به پیروزی برسند.

ناظم‌الشریعه افزود: در این بازی واقعاً نقاط مثبت زیادی وجود داشت، اولاً حضور بی‌نظیر و استقبال خوبی که از این مسابقه شده بود و همچنین تماشاگران این تیم به خوبی تا پایان بازی تیم خود را تشویق می‌کردند و در زمانی که سوت پایان مسابقه زده شد، تماشاگران تیم حریف را تشویق و بدون هیچ توهینی سالن مسابقه را ترک کردند. این موضوع نشان‌دهنده فرهنگ خوب مردم بهبهان و خوزستان است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین در مورد زمان برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال گفت: ان‌شاءالله از روز شنبه تمرینات خود را شروع می‌کنیم و برای تورنمنت چهارجانبه تبریز در مهر ماه آماده می‌شویم البته در این اردو ما به بازیکنان تیم ملی که در تیم فوتسال مس سونگون حضور داشتند استراحت دادیم و از هفته بعد آنها را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.طبق برنامه‌ریزی کادر فنی در تورنمنت تبریز که در مهر ماه برگزار می‌شود هم از بازیکنان جوان تیم ملی «ب» و هم بازیکنان بزرگسالان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال در پاسخ به سوالی که آیا آئین‌نامه هیأت رئیسه کمیته فوتسال در انتخابات تغییر کرده، گفت: بله. این آئین‌نامه تغییر کرده و ظاهراً در آئین‌نامه جدید در انتخابات نمایندگان باشگاه‌ها برای حضور در هیأت رئیسه کمتر شده و فکر می‌کنم در ماه‌های آینده انتخابات هیأت رئیسه برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

ببخشید توپ بازی هم از همین توپهای وارداتی که میگن مال خودتونه و تو لیگ اجبارا استفاده میشه یا فرق داره؟