کد خبر : 120106
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 11:24
-

عظیمایی: هواداران به سالن بیایند تا حفاری را شکست دهیم

عظیمایی: هواداران به سالن بیایند تا حفاری را شکست دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عظیمایی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت تیم شهروند ساری اظهار داشت: خدا را شکر  وضع تیم پس از دوبرد پیاپی بهتر شده است. از لحاظ روحی اوضاع تیم بهتر شده است. بچه‌ها هم تمرینات خوب و منظمی دارند و کادر فنی تیم را برای بازی بزرگ روز جمعه مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عظیمایی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت تیم شهروند ساری اظهار داشت: خدا را شکر  وضع تیم پس از دوبرد پیاپی بهتر شده است. از لحاظ روحی اوضاع تیم بهتر شده است. بچه‌ها هم تمرینات خوب و منظمی دارند و کادر فنی تیم را برای بازی بزرگ روز جمعه مقابل حفاری آماده می‌کند.

وی در مورد برتری تیم شهروند ساری مقابل اهورا بهبهان گفت: بازی بسیار سختی بود.بخصوص برای ما که دومین بازی خارج از خانه را انجام می دادیم. همه بچه ها هم قسم شده بودیم که با برتری مقابل بهبهان برای همیشه شکست مقابل ارژن را به فراموشی بسپاریم و دست پر از میدان خارج شویم.

عظیمایی ادامه داد: ما مقابل یکی از تیم‌های با انگیزه لیگ به میدان رفتیم. بهبهان بازی را خوب شروع کرد اما در ادامه حریف را به خوبی کنترل کردیم و در نهایت با ارائه یک بازی خوب و تلاش بازیکنان و کادر فنی به ۳ امتیاز رسیدیم.

مرتضی عظیمایی در رابطه با گل حساس و سه امتیازی که به ثمر رساند، عنوان کرد: گلی که به ثمر رساندم از آن جایی حائز اهمیت بود که در ثانیه های پایانی به ثمر رسید. این گل بدون شک حاصل تلاش همه بچه ها بود.از رضا امانی هم تشکر ویژه ای می کنم به خاطر اینکه زمینه گل من را فراهم ساخت.

کاپیتان شهروند در مورد جو سالن شهید بقایی بهبهان خاطر نشان کرد: تیم اهورا تماشاگران فوق العاده ای دارد و از دقیقه اول تا پایان بازی تیم خودشان را تشویق کردند. حتی زمانی که عقب افتادند کل سالن یکپارچه تیم شهرشان را مورد حمایت قرار دادند. به تیم حریف هم تبریک می گویم بابت داشتن چنین تماشاگرانی  حتی بعد از بازی هم تیم مارا مورد تشویق قرار دادند. این تیم به همراه شهروند و شهید منصوری قرچک سابق، جز سه شهری است که تماشاگران پرشوری دارد.

ملی پوش سابق فوتسال کشورمان  در پاسخ به این سوال که میزان آمادگیش در چه وضعیتی است و آیا این نوید را به هواداران شهروند خواهد داد که باز هم گلزنی کند، تصریح کرد:  باتوجه به اینکه تمرینات اختصاصی پیش فصل خوبی را سپری کردم، شرایط بدنی  خوبی دارم و از خودم راضی هستم ولی مهم رضایت کادر فنی است که از نحوه آمادگی من رضایت داشته باشند.

وی افزود: از روزی که به تیم شهروند آمدم تمام سعی و تلاش خود را کردم این بود که دل هواداران را با گلزنی شاد کنم. امیدوارم گلزنی من در این دیدار باعث پیشرفت تیم شود و تیم به پلی اف صعود کند. گلزنی با پیشرفت و صعود تیم به پلی اف همراه باشد، قطعا ارزش بیشتری دارد.

کاپیتان شهروند در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با دو برد خارج از خانه ذره ای از باخت مقابل ارژن را جبران کرده باشیم. با توجه به اینکه بازی سختی مقابل حفاری خواهیم داشت امیدوارم تماشاگران ساروی در سالن حضور پرشوری داشته باشند و با حمایتشان از تیم، موفق به شکست حفاری شویم تا روند برد هایمان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.