کد خبر : 120162
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 22:45
-

طیبی: در «غیرت» خیلی راحتم/ بهادری: پیشنهاد لالیگا برای بازیکن ۲۲ ساله است، نه ما/ توکلی: ترجیح می‌دهم در لالیگا بازی کنم

طیبی: در «غیرت» خیلی راحتم/ بهادری: پیشنهاد لالیگا برای بازیکن ۲۲ ساله است، نه ما/ توکلی: ترجیح می‌دهم در لالیگا بازی کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حاشیه رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ که با قهرمانی نماینده کشورمان (مس سونگون) به پایان رسید، سه بازیکن این تیم با پیشنهاد یک تیم لالیگایی روبه‌رو شدند. سرمربی اسپانیایی تیم الظفره امارات که فصل آینده در تیم گرانادا اسپانیا حضور خواهد یافت، بازی‌های فرهاد توکلی، حسین طیبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حاشیه رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ که با قهرمانی نماینده کشورمان (مس سونگون) به پایان رسید، سه بازیکن این تیم با پیشنهاد یک تیم لالیگایی روبه‌رو شدند. سرمربی اسپانیایی تیم الظفره امارات که فصل آینده در تیم گرانادا اسپانیا حضور خواهد یافت، بازی‌های فرهاد توکلی، حسین طیبی و قدرت بهادری را پسندید و به این ۳ ملی‌پوش پیشنهاد داد تا به مدت یک فصل پیراهن این تیم را در لالیگا بر تن کنند.  پیشنهادی که به دلیل پیشرفت فوتسال ایران در سال‌های اخیر چندان عجیب نیست. بر همین اساس خبرنگار «ایران» با این ۳ ملی‌پوش درخصوص پیشنهاد لالیگایی گفت‌وگویی انجام داده است.

طیبی: در «غیرت» خیلی راحتم
حسین طیبی، ملی‌پوش فوتسال ایران درخصوص پیشنهاد گرانادا می‌گوید: «از این تیم اسپانیایی پیشنهاد داشتم اما دیروز قراردادم را با غیرت قزاقستان تمدید کردم. پیشنهاد باشگاه گرانادا را نپذیرفتم و تصمیم گرفتم در این برهه زمانی یک سال دیگر هم در باشگاه غیرت بمانم و برای این تیم بازی کنم.» مهاجم گلزن تیم ملی فوتسال دلیلش از رد پیشنهاد تیم لالیگایی را این گونه بیان می‌کند: «غیرت یک تیم بسیار خوب است و جزو باشگاه‌های مطرح اروپا محسوب می‌شود. شرایطم در غیرت از همه لحاظ خوب است و من در این تیم کاملاً راحت هستم به همین دلیل تصمیم گرفتم به مدت یک سال دیگر در این تیم بمانم.» او با اشاره به پیشنهاد مالی باشگاه غیرت می‌افزاید: «مسائل مالی اهمیت زیادی دارد و برای همه مهم است اما به جز مسائل مالی، موارد دیگری هم باید در نظر گرفت که یکی از آنها احساس راحتی است چرا که یک بازیکن خارجی وقتی وارد یک تیم می‌شود، کاملاً غریب است و روزهای سختی را برای رسیدن به هماهنگی با تیم و آن کشور می‌گذراند. من در تیم غیرت خیلی راحتم.» طیبی در ادامه به کیفیت بالای فوتسال ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: «پیشنهادهای این چنینی نشان دهنده رشد فوتسال ایران و بازیکنان این رشته در کشورمان است. فوتسال ایران یک برند معتبر در جهان است و تیم‌های اروپایی نگاه ویژه‌ای به تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی کشورمان دارند.
بهادری: پیشنهاد لالیگا برای بازیکن ۲۲ ساله است، نه ما
قدرت بهادری، یکی دیگر از بازیکنانی که مورد توجه تیم گرانادا اسپانیا قرار گرفته، در این خصوص می‌گوید: «من از دو کشور چین و اسپانیا پیشنهاد داشتم که با تیم شنژن چین توافق کرده‌ام و به احتمال بسیار زیاد فصل آینده در لیگ چین بازی خواهم کرد.» سطح لیگ چین با لالیگا اسپانیا به هیچ وجه قابل قیاس نیست، اینکه چرا یک بازیکن لیگ چین را به لیگ اسپانیا ترجیح می‌دهد، سؤالی است که بهادری این گونه به آن پاسخ داد: «پیشنهاد بازی در لالیگا برای بازیکن ۲۲ ساله است، نه ما که سال‌های آخر فوتسال‌مان را سپری می‌کنیم. ما در این سال‌های آخر فوتسال‌مان نیازی به پیشرفت بیشتر در این رشته نداریم به همین دلیل با توجه به وضعیت مالی فوتسالیست‌های ایرانی، مسائل مالی برای ما اهمیت بیشتری دارد.» او ادامه می‌دهد: «پیشنهاد مالی باشگاه گرانادا با پیشنهادهایی که باشگاه‌های دالیان و شنژن چین داده‌اند، قابل قیاس نیست. تفاوت پیشنهاد مالی این دو باشگاه حدود ۵۰۰ میلیون تومان است و برای من که سال‌های آخر فوتسالم را سپری می‌کنم، این مبلغ اهمیت زیادی دارد. علاوه بر پیشنهاد مالی، در لالیگا بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود و رقابت در لیگ اسپانیا بسیار سخت است در صورتی که لیگ چین چنین شرایطی ندارد.»
توکلی: ترجیح می‌دهم در لالیگا بازی کنم
به نظر می‌رسد فرهاد توکلی قصد دارد تصمیمی متفاوت از دو همبازی خود بگیرد. این ملی‌پوش فوتسال هم از چین و اسپانیا پیشنهاد دارد: «از باشگاه چین‌دائو چین و گرانادا اسپانیا پیشنهاد دارم اما ترجیح می‌دهم که در لالیگا بازی کنم. سطح لیگ اسپانیا از لیگ چین بالاتر است و می‌خواهم در یک لیگ معتبر به فوتسالم ادامه دهم. اگر آنچه مورد نظر من برای پیوستن به باشگاه گرانادا است محقق شود، به اسپانیا می‌روم.»
او درخصوص پیشنهاد مالی این دو باشگاه می‌افزاید: «از نظر مالی تفاوت چندانی بین باشگاه‌های چین‌دائو و گرانادا وجود ندارد اما پیشنهاد باشگاه چینی کمی بیشتر از گرانادا است.
به همین دلیل ترجیح می‌دهم که در لالیگا برای تیم گرانادا بازی کنم. از سویی لیگ اسپانیا از لیگ چین جذاب‌تر است. با باشگاه گرانادا به صورت شفاهی مذاکره کردم و قرار است متن قرارداد را به صورت مکتوب برای من ارسال کنند تا تصمیم قطعی‌ام را بگیرم. هرچند با تیم چین‌دائو نیز توافق کرده‌ام اما هنوز باهیچ کدام به صورت قطعی به توافق نرسیده‌ام. البته از تیم حفاری اهواز هم پیشنهاد دارم و در صورتی که در ایران بمانم، برای تیم حفاری بازی خواهم کرد.»  توکلی که دی ماه ۲۹ سالش تمام می‌شود و وارد دهه سوم زندگی‌اش می‌شود، می‌گوید: «شاید در آینده از این پیشنهادها نداشته باشم بنابراین می‌خواهم امسال لژیونر شوم. برای انتخاب تیم آینده‌ام بهترین تصمیم را خواهم گرفت و مسئولان باشگاه حفاری اهواز از حضورم در خارج از کشور حمایت کردند.»

منبع: ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.