کد خبر : 120150
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 10:45
دسته‌بندی نشده
-

کادر فنی و بازیکنان تیم مس سونگون تجلیل شدند

کادر فنی و بازیکنان تیم مس سونگون تجلیل شدند
باشگاه مس سونگون ورزقان طی مراسمی از کادر فنی و بازیکنان خود که موفق به کسب قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا شده اند، تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا علیزاده شب گذشته در جشن قهرمانی تیم مس سونگون با بیان اینکه بازیکنان مس با درخشش در مسابقات آسیایی، ورزقان، آذربایجان و ایران را سربلند و سرافراز کرده اند، افزود: در گذشته گفته می شد ورزقان حق داشتن باشگاه ورزشی را ندارد و این ناحقی در قبال ورزقانی‌ها بود که خوشبختانه با ایجاد باشگاه مس سونگون ورزقان در این منطقه و درخشش تیم فوتسال این باشگاه در میادین ورزشی کشور و حتی آسیا، این گفته ها از بین رفت.

علیزاده با تاکید بر استقرار دائمی باشگاه مس در ورزقان، خاطر نشان کرد: امورات باشگاه مس سونگون ورزقان باید به خواست مردم ورزقان اداره شود چرا که استقرار باشگاه مس سونگون حق قانونی ورزقانی‌ها می‌باشد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه هیات‌های ورزشی ورزقان از لحاظ امکانات و منابع مالی وضعیت خوبی ندارند، بیان کرد: انتظار می رود تا هیات های ورزشی این شهرستان مورد حمایت باشگاه مس سونگون قرار بگیرند.

علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز با حضور در این مراسم ضمن تجلیل از تیم مس برای کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا گفت: در عرض یکی دو سال گذشته دو بار به شهر زیبای ورزقان سفر کردم که جا دارد از مسوولان ورزشی و شهری این خطه از استان آذربایجان شرقی تشکر کنم که با ایجاد بستر مناسب زمینه قهرمانی تیم شهرستانی ورزقان را فراهم کرده اند.

در حاشیه این مراسم ضمن ممهور تمبر قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال مس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.