کد خبر : 120430
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 10:06
-

لک: زمان برگزاری پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال مناسب نیست

لک: زمان برگزاری پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال مناسب نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند و پیروزی این هفته مقابل فرش آرای مشهد گفت:‌ خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در مشهد یک بازی خوب، نفس‌گیر و سنگینی را برگزار کرده‌ایم و در نهایت هر دو تیم توانستیم یک بازی با کیفیتی انجام دهیم. خدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند و پیروزی این هفته مقابل فرش آرای مشهد گفت:‌ خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در مشهد یک بازی خوب، نفس‌گیر و سنگینی را برگزار کرده‌ایم و در نهایت هر دو تیم توانستیم یک بازی با کیفیتی انجام دهیم. خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

لک در پاسخ به سؤالی که ظاهراً تیم گیتی‌پسند در این بازی از عملکرد داور ناراضی بود، گفت: با داور وسط مشکلی نداشتیم و نصیرلو یکی از داوران خوب ایران است. اما برعکس داور دوم این دیدار در چندین صحنه تمرکز کافی روی بازی نداشت. البته این اشتباهات خیلی مهم نبود اما داور وسط نصیرلو این بازی را به خوبی کنترل کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سؤال دیگری که با توجه به اینکه در هفته هشتم لیگ برتر قرار داریم وضعیت این لیگ را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: لیگ امسال نسبت به سال گذشته بهتر است. همانطور که اطلاع دارید در سال گذشته همان ابتدا سه تیم از ادامه حضور در رقابت‌ها استعفا و کناره‌گیری کرد. اما امسال برعکس سال قبل هرچه روبه جلو می‌رویم تیم‌ها قدرتمندانه‌تر ظاهر شده و عملکرد خوبی از خود نشان دادند و امسال این تیم‌ها جوانان خوبی جذب کردند. در کل امسال لیگی پویا داریم و امیدوارم از آن تیم ملی خوبی بیرون آید به این دلیل که تیم ملی ما در آینده احتیاج به همین جوانان دارد.

لک همچنین در مورد مرحله پلی‌آف که امسال قرار است برای اولین‌بار بین تیم‌های اول تا هشتم جدول لیگ برگزار شود، گفت: مرحله پلی‌آف خوب است اما این مرحله احتیاج به زیرساخت‌های خودش دارد و به نظر من با توجه به مشکلات اقتصادی که در حال حاضر باشگاه‌ها دارند زمان آن برای اجرا مناسب نیست. اگر سازمان لیگ نیاز می‌دید که تیم‌ها باید بازی بیشتری انجام دهند در ابتدا باید شرایط را برای باشگاه‌ها مهیا می‌کردند و اگر این موضوع مثل همیشه چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مالی روی دوش باشگاه‌ها باشد با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر از نظر شرایط اقتصادی باشگاه‌ها دارند این امر برای آنها قابل جبران نیست. حداقل کمیته فوتسال و سازمان لیگ در ابتدا باید شرایط پلی‌آف را برای باشگاه‌ها مهیا می‌کردند و سپس مرحله پلی‌آف را اجرا می‌کردند و مطمئن باشید باشگاه‌ها با برگزاری مرحله پلی‌آف در آینده مشکلات اقتصادی بیشتری خواهند داشت.

وی در پایان در مورد بازی این هفته مقابل آذرخش بندرعباس گفت: این هفته ما در خانه میزان آذرخش بندرعباس هستیم. تیم آذرخش یکی از تیم‌های قدیمی و خوب لیگ فوتسال ایران است. این تیم دارای بازیکنان جوان و همچنین کادر فنی باهوشی است. اما ما هم فقط به فکر کسب سه امتیاز این بازی در خانه هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.