کد خبر : 120451
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 12:02
-

حامد نجفی سرپرست باشگاه مس سونگون شد/باقی ماندن کافی در هیات مدیره/تقی پور جانشین بی غم روی نیمکت مربیگری

حامد نجفی سرپرست باشگاه مس سونگون شد/باقی ماندن کافی در هیات مدیره/تقی پور جانشین بی غم روی نیمکت مربیگری
سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دکتر سامبرانی در خصوص تصمیمات اخیر هیات مدیره باشگاه در خصوص تغییرات مطرح شده در تیم مس ورزقان گفت: صبح امروز، جلسه هیات مدیره باشگاه مس ورزقان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر توحیدی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در امور فرهنگ و ورزش و مهندس ابراهیمی، مشاور عالی مدیرعامل صنعت مس و با حضور مهندس یحیوی، فرماندار شهرستان ورزقان برگزار گردید و در خصوص موضوعات اخیر تصمیم گیری شد.

وی افزود: بنا به حکم جدید حجت الاسلام والمسلمین توحیدی به آقای کافی بر تصدی کمیته ورزش صنعت مس ایران در تهران، مهندس حامد نجفی، به عنوان سرپرست باشگاه مس ورزقان معرفی شدند و آقای کافی از امروز به عنوان عضو هیئت مدیره در کنار باشگاه حضور خواهند داشت.

رییس هیئت مدیره باشگاه مس ورزقان در خصوص وضعیت سرمربی تیم فوتسال این باشگاه افزود: حمید بی غم تبریزی، مربی با اخلاق و موفق این تیم به دلیل بیماری درخواست استعفای خود را چند روز پیش تسلیم هیات مدیره کرده اند و در جلسه امروز علیرغم میل باطنی اعضا، با این درخواست موافقت شد و بنا به پیشنهاد سرپرست باشگاه آقای اسماعیل تقی پور، مربی بومی و استعدادیاب با دانش فوتسال به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی گردید.

دکتر سامبرانی در پایان ضمن تشکر از هدایت ها و حمایت های مدیران ارشد مس ایران از مجموعه باشگاه گفت:به هواداران فهیم مس ورزقان این اطمینان را می دهیم که روند رو به رشد باشگاه مس ورزقان به هیچ وجه متوقف و یا آهسته نخواهد شد و با حمایت های هواداران پرشورمان ، قهرمانی های آتی را نیز در کنار هم جشن خواهیم گرفت. انشالله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.