کد خبر : 120639
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 0:26
-

جاوید: ۵ دقیقه آخر افتضاح بودیم!/ زارعی: بازی ادامه داشت باز هم گل می‌خوردیم

جاوید: ۵ دقیقه آخر افتضاح بودیم!/ زارعی: بازی ادامه داشت باز هم گل می‌خوردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مهدی جاوید بعد از بازی گیتی‌پسند و آذرخش اظهار داشت: بازی عجیب و غریبی بود، ما ۳۵ دقیقه فوق‌العاده بازی کردیم و ۵ دقیقه آخر را به معنی واقعی کلمه افتضاح بودیم. بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: تنها نکته مثبت این بازی این است که ۳ امتیاز را کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مهدی جاوید بعد از بازی گیتی‌پسند و آذرخش اظهار داشت: بازی عجیب و غریبی بود، ما ۳۵ دقیقه فوق‌العاده بازی کردیم و ۵ دقیقه آخر را به معنی واقعی کلمه افتضاح بودیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: تنها نکته مثبت این بازی این است که ۳ امتیاز را کسب کردیم، امیدواریم ضعفمان را برطرف کنیم و در بازی‌های آینده بهتر شویم.

اما در ادامه محمد زارعی دیگر بازیکن گیتی‌پسند نیز در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، آذرخش بسیار خوب بازی کرد و بعد از این‌که ۵ گل زدیم فکر کردیم بازی تمام شده است.

وی ادامه داد: البته بعضی گل‌های آن‌ها اتفاقی بود، جالب بود که ۱۰ دقیقه آخر ۵ نفره بازی کردند و اگر بازی ادامه داشت گل‌های بیشتری می‌خوردیم، خوشحالیم که بازی را بردیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد داوری گفت: در لیگ ما باب شده که به داوران اعتراض کنیم، داوران نیز خوب بودند و باید به آن‌ها احترام بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.