کد خبر : 120683
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

صانعی: نبود بازی تدارکاتی تنها معضلی که در حال حاضر داریم/برای صعود راه سختی پیش رو داریم

صانعی: نبود بازی تدارکاتی تنها معضلی که در حال حاضر داریم/برای صعود راه سختی پیش رو داریم
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان کمبود بازی تدارکاتی است تا ملی پوشان محک بخورند و کادر فنی پی به نقاط ضعف و قوت آنها ببرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درخصوص قرعه کشی رقابتهای المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین و هگروهی با تیم های برزیل، روسیه و کارستاریکا گفت: بهترین های جهان در گروه ما قرار دارند. تیم برزیل و کاستاریکا و روسیه در کنار ایران در امریکای جنوبی، اروپا و آسیا اول هستند و رقابت سختی را پس رو داریم. برای صعود کارمان بسیار سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: تنها معضلی که در حال حاضر داریم، نبود بازی تدارکاتی است. خوشبختانه فدراسیون فوتبال کمپ های تمرینی بسیار مناسبی را برایمان در نظر گرفته و در اختیار تیم قرار داد تا بازیکنان با انگیزه و تلاش، تمرینات خود را پیگیری کنند اما نبود حریف تدارکاتی  مشکلی است که بر سر راهمان قرار گرفته و درصدد آن هستیم تا دو بازی دوستانه پیش از اعزام به المپیک داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک در ادامه بیان کرد: کادر فنی نیاز دارد تا بازیکنان را ارزیابی کند. پس از تورنمنت ایتالیا که در اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت ۲۰ بازیکن اصلی تیم انتخاب شدند، بازیهای داخلی با تیم های مختلف برگزار کردیم اما این بازیکنان در کنار کادر فنی نیاز به بازی های در سطح بالا دارند تا محک بخورند.

وی در گفت: در سفری که به آرژانتین داشتیم و ارزیابی از سالن های برگزاری رقابتها، متوجه شدیم که کفپوش سالن ها پارکت است و باید تغییر در برنامه تمرینی خود داشته باشیم و به جای تمرین در بهترین کفپوش، بر روی پارکت تمرین داشته باشیم تا بازیکنان با مشکل مواجه نشوند.
صانعی در پایان گفت: اگر بازی تدارکاتی ما انجام نشود، بازیهای سختی را پیش رو داریم. در گروه

گروه بسیار سنگینی قرار داریم. این امر کار را سخت می کند اما ما مصمم هستیم و با تمام وجود خود تلاش می کنیم تا از گروه خود را بالا بیاییم. بچه های ما از نظر فنی در سطح خوبی هستند و از پتاسنیل بالایی برخوردارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.