کد خبر : 120732
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 9:58
-

شمسایی:لیگ ما شبیه یک دورهمی و سرگرمی شده است/ آقایان عشق سفر هستند نه عشق فوتسال/ زندگی بدون استرسی را سپری می‌کنم

شمسایی:لیگ ما شبیه یک دورهمی و سرگرمی شده است/ آقایان عشق سفر هستند نه عشق فوتسال/ زندگی بدون استرسی را سپری می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دوری‌اش از فوتسال و وضعیت لیگ برتر بیان کرد: اصلا لیگ را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم چه روزهایی بازی است. فقط بازی بین تیم‌های قم و سونگون را اینترنتی دیدم و نتایج سایر بازی‌ها را هم دنبال نکردم. لیگ ما شبیه یک دورهمی و سرگرمی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دوری‌اش از فوتسال و وضعیت لیگ برتر بیان کرد: اصلا لیگ را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم چه روزهایی بازی است. فقط بازی بین تیم‌های قم و سونگون را اینترنتی دیدم و نتایج سایر بازی‌ها را هم دنبال نکردم. لیگ ما شبیه یک دورهمی و سرگرمی شده است. پارسال تیمی به اسم تاسیسات دریایی بود که بازی‌هایش پخش زنده داشت اما امسال هیچ بازی‌ای از شبکه ورزش پخش نشده است چون آدم‌هایی نداریم که بروند و برای گرفتن اسپانسر و پخش مستقیم رایزنی کنند. هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده چون آقایان بی‌تفاوتند.

او افزود: به ریاست علی کفاشیان در کمیته فوتسال آسیا می‌بالیم اما معتقدم چون او رئیس فدراسیون فوتبال و معاون تربیت بدنی بوده، فوتسال برایش کوچک است و به همین خاطر کار را به دیگران می‌سپرد. دیگران هم به فکر خودشان هستند تا مجموعه فوتسال. آدم‌هایی هستند که فقط دوست دارند باشند. خودشان را پدر، مادر،‌ دایی و عموی فوتسال قلمداد کرده و دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند اما در واقع بیشتر عشق سفر هستند تا عشق فوتسال. آقایان تنها می‌خواهد باشند و به همین دلیل یکسری اتفاقات تاسف‌بار رقم می‌خورد. ما شاهد کوچ بازیکن‌ها از ایران هستیم و ملی‌پوشان ناچارند به لیگ‌هایی مثل چین و اندونزی بروند تا پول بگیرند. قدرت بهادری،‌ فرهاد توکلی، احمد اسماعیل‌پور،‌ مهدی جاوید، علی‌اصغر حسن‌زاده و مصطفی نظری اگر در لیگ باشند، مسابقات را جذاب می‌کنند اما آن قدر شرایط مالی لیگ ما بد است که ناچارند مدتی در خارج از کشور بازی کنند. یکسری از بازیکنان هم راهی لیگ آذربایجان می‌شوند. این‌ها اتفاقات خطرناکی است. در فوتسال ما، از بین ۳۰۰ بازیکن و مربی، شاید ۱۰ نفر باشند که پول متعارفی می‌گیرند و این خطرناک است. ما شاهد افزایش روزانه نرخ دلار هستیم اما قیمت فوتسال هر روز کمتر می‌شود.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران همچنین با اشاره به یکی از مسئولان کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: کسی در مجموعه فوتسال هست که هیچ نقشی ندارد. مدام می‌خواهد بگوید بلدم بلدم اما هیچ چیز بلد نیست. می‌گویند او اگر نباشد، بازی دوستانه نمی‌توانیم هماهنگ کنیم! مگر قرون وسطی است؟ فوتسال ما سوم جهان شده و با یک چشمک،‌ تیم‌های بزرگ دنیا با ما بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند. افراد بزرگی مثل شمس،افضل،خوراکچی،امیر شمسایی،ابطحی، صالح، رعدی و … در لیگ ما نیستند و فوتسال جلو رفته است اما این آقا چند سال بوده و هیچ نفعی هم نداشته است. پتانسیل نیروی انسانی فوتسال ما آن قدر بالاست که با تکیه بر همین پتانسیل پیشرفت کرده است. مگر در گذشته تیم‌های برزیل، اسپانیا و ایتالیا با ما بازی دوستانه نکرده‌اند، پس اکنون چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ حالا که ما سوم جهان هستیم باید تیم‌های بزرگ‌تری از بازی با ایران استقبال کنند.

شمسایی در بخش دیگری از گفت‌وگو با اشاره به دیدار حساس گیتی‌پسند و مس سونگون در هفته نهم لیگ برتر به ایسنا گفت:‌ پرچم لیگ را این دو تیم بالا نگه داشته‌اند و قرار است پنج‌شنبه به مصاف هم بروند. امیدوارم بازی زیبایی باشد و فوتسال را کمی از این وضعیت خارج کند. تیم‌های دیگری مثل حفاری و فرش‌آرا هم به زنده ماندن فوتسال کمک کرده‌اند که جای تقدیر دارد. تیم قم هم که کاملا به صورت شورایی اداره می‌شود.

او تاکید کرد:‌ در سال ۲۰۱۶ که تیم ملی ایران، سوم جهان شد، پنج تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر بودند اما در حالی که تنها دو سال از سومی جهان گذشته، تنها دو تیم مس و گیتی‌پسند مدعی اصلی هستند. امکانات ما هم روز به روز بدتر می‌شود. کل تیم‌ها گفتند توپ مسابقات خوب نیست اما همان آقایی که گفتم کاره‌ای نیست می‌گوید بهترین توپ است. شما که یک بار پایت به توپ نخورده چه‌ می‌دانی؟ این توپ‌ها را یک‌بار آوردند و من دیدم مثل توپ پلاستیکی است.

شمسایی در پایان در پاسخ به این پرسش که این‌روزها مشغول چه فعالیتی است، گفت: زندگی من با تمرین، عجین است. به دوستانم نیز سر می‌زنم و فعالیت اقتصادی خودم را دارم. در مجموع زندگی بدون استرسی را سپری می‌کنم چون هیچ‌گاه نخواسته‌ام خودم را وابسته به چیزی کنم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید رضا واعظی دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

هتل باشگاه مس به تو چه مربوطه؟؟
می‌خواستند صرفه جویی کنند تو خودت باشگاه تاسیسات رو با خرده خرجیهات نابود کردی
یادت رفته تو جام باشگاه های آسیا حتی هشتم هم نشدی؟
آخه تو چه ادعایی داری؟

فرهاد بابایی دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

چه کسی دلش برای فوتسال می سوزد؟؟ تو که اگر گوشه چهارصد ملیونت ساییده باشه پشت به فوتسال میکنی، چطور از کسی که به یک باشگاه کمک کرده تا پرچم کشور به اهتزاز دربیاد و قهرمان بشیم ایراد میگیری؟

بی طرف دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

بابا این شمسایی دنبال مطرح شدن هست داره آتیش میگیره مس قهرمان شده چون خودش با تاسیسات اوت شد توی آسیا حالا میخواست مس رو بریزه بهم نتونسته به اهدافش برسه ناراحته دیگه !! ولش کنید بابا در این حد نیست که این قدر بهش بپردازید.

نام سه شنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

اصلا من نمیدونم محل أقامت تیم مس در اندونزى به شمسایى چه ربطى داره؟!! تو آخه چکاره فوتسال هستى؟؟! به تو چه ؟!! تیم قهرمان شده همه هم راضى هستند تو چکاره اى؟!! تاسیسات أوت شد توى آسیا کسى گفت تو آبروى ایران رو توى آسیا بردى؟!! برو بشین سر جات والسلام