کد خبر : 121122
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 11:52
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:به برزیل نرویم آنها هم به ایران نمی آیند/برای تورنمنت تبریز با اسپانسر به مشکل خوردیم/تیم المپیک فقط با عراق بازی تدراکاتی دارد

ترابیان:به برزیل نرویم آنها هم به ایران نمی آیند/برای تورنمنت تبریز با اسپانسر به مشکل خوردیم/تیم المپیک فقط با عراق بازی تدراکاتی دارد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تأکید کرد سه تیم‌ ژاپن،‌ بلاروس و اوکراین آماده حضور در ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال تبریز با حضور تیم‌های ایران،‌ ژاپن،‌ بلاروس و اوکراین که قرار است اول مهر ماه برگزار شود، اظهار داشت: صددرصد همه چیز آماده برگزاری این مسابقات است. ما دعوت‌نامه حضور تیم‌ها در ایران را برای فدراسیون‌های سه کشور ژاپن،‌ بلاروس و اوکراین فرستاده‌ایم و آنها هم همگی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و حتی برنامه پروازهای این سه تیم به ایران هم مشخص شده است.

وی در مورد شرایط میزبانی شهر تبریز از این تورنمنت تصریح کرد: خدا را شکر امکانات تبریز خوب است و مشکلی از این بابت نداریم. تنها یک مشکل کوچک با اسپانسر مسابقات داشتیم که آن هم در حال رایزنی هستیم و امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد دیدار دوستانه تیم فوتسال ایران مقابل برزیل که قرار است آبان ماه برگزار شود، گفت: مجوز اولیه برای برگزاری این مسابقه را گرفته‌ایم و حتی کمیته فنی و فدراسیون فوتبال هم با اعزام تیم موافقت کرده‌اند. الان هم پرونده این بازی به شورای برون مرزی رفته و به محض موافقت آنها، کارهای اعزام تیم را انجام خواهیم داد. واقعاً هم این بازی حیف است،‌ چون اگر ما به این کشور نرویم،‌ آنها هم فروردین ماه به ایران نخواهند آمد و به این ترتیب عملاً ارتباط‌مان با برزیلی‌ها قطع خواهد شد.

ترابیان در مورد «بازی‌های دوستانه تیم فوتسال المپیک و اینکه آیا دیدار تدارکاتی جدیدی برای این تیم در نظر گرفته شده است یا خیر؟»، عنوان کرد: رده سنی المپیک در جهان نایاب است و بیشتر کشورهای دنیا در این رده تیم ندارند. در مسابقاتی هم که قرار است در آرژانتین برگزار شود (المپیک جوانان) تعداد محدودی تیم شرکت می‌کنند و آنها هم برنامه‌های خود را تا مسابقات مشخص کرده‌اند.

وی افزود: اکنون هم به جز بازی‌های دوستانه‌ای که با عراق برگزار کردیم،‌ بازی‌های ‌دیگری هماهنگ نشده است. ضمن اینکه ما چند وقت پیش هم در تورنمنت ایتالیا شرکت کردیم که بچه‌ها هم در آن بازی‌ها به خوبی درخشیدند. در المپیک جوانان نیز که در کشور آرژانتین برگزار می‌شود در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و تیم‌های روسیه به عنوان قهرمان جهان،‌ برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌ها و کاستاریکا و جزایر سلیمان با ما هم‌گروه هستند. با تمام این اوصاف بعید می‌دانم دیگر تا شروع مسابقات بازی تدارکاتی دیگری برای تیم المپیک داشته باشیم.

به گزارش تسنیم،‌ مسابقات فوتسال المپیک جوانان از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۶ مهرماه با حضور ۱۰ تیم در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.