کد خبر : 121143
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 10:52
-

محرومیت مربی بدون تیم/سرپرست آذرخش،مربی سابق مس،تدارکات سن ایچ محروم شدند/ مقاومت قرچک در آستانه محرومیت از تماشاگر

محرومیت مربی بدون تیم/سرپرست آذرخش،مربی سابق مس،تدارکات سن ایچ محروم شدند/ مقاومت قرچک در آستانه محرومیت از تماشاگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اعلام کرد. * دیدار تیم‌های سوهان محمد سیما قم و آذرخش بندرعباس برگزار و از سوی موسی زاهدی، سرپرست تیم آذرخش بندرعباس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی  با تیم داوری صورت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اعلام کرد.

* دیدار تیم‌های سوهان محمد سیما قم و آذرخش بندرعباس برگزار و از سوی موسی زاهدی، سرپرست تیم آذرخش بندرعباس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی  با تیم داوری صورت گرفت. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین علی فیروزی یکی از عوامل تیم آذرخش بندرعباس به دلیل اهانت به تیم داوری به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید پنج میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)

*مسابقه تیم های مقاومت البرز و مس سونگون در حالی برگزار شد که از سوی فرخ شهر‌آرا ، مربی تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و اهانت به داوران پس از اتمام مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید بی غم ، سرمربی تیم مس سونگون نیز به دلیل اهانت به داوران پس از اتمام مسابقه و رفتار غیر ورزشی، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن تیم مس سونگون نیز به دلیل اخذ کارت قرمز از داور مسابقه و اخراج از زمین به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم مس سونگون نیز به خاطر داشتن چهار بازیکن اخطاری باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم سن ایچ ساوه به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری در دیدار برابر گیتی پسند اصفهان، باید مبلغ ۱۶ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین آرش بهرامی، تدارکات تیم سن ایچ ساوه به دلیل اخراج از منطقه فنی و اقدام به فحاشی به داور، به ۴ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد(رای فوق در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

* تیم مقاومت قرچک به دلیل تخلفات تماشاگرانش و پرتاب بطری که منجر به وقفه بازی شد به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به تخلفات تماشاگران تیم مقاومت قرچک در فصل گذشته که منجر به محرومیت تماشاگران این تیم از حضور در مسابقات خانگی شد، این کمیته به مسئولین تیم تذکر می دهد که با اعمال تدابیر لازم، از تکرار تخلفات در مسابقات بعدی جلوگیری کنند در غیر اینصورت، کمیته انضباطی تصمیمات شدیدتری  را برابر مقررات انضباطی به تیم مربوطه اعمال خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.