کد خبر : 121182
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 13:13
دسته‌بندی نشده
-

الگوبرداری ناظم الشریعه از کی روش!

الگوبرداری ناظم الشریعه از کی روش!
لیست تیم ملی فوتسال در شرایطی دقایقی قبل اعلام شد که نام بازیکنان ابتدا در کانال سرمربی تیم ملی و سپس در سایت فدراسیون فوتبال قرارداده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیست تیم ملی فوتسال در شرایطی دقایقی قبل اعلام شد که نام بازیکنان ابتدا در کانال سرمربی تیم ملی و سپس در سایت فدراسیون فوتبال قرارداده شد.

اقدامی که پیش از این در تیم ملی فوتبال و از سوی کارلوس کی روش رخ می داد و این مربی پرتغالی اسامی بازیکنان را زودتر از طریق فیسبوک شخص اش اعلام می کرد و پس از آن سایت فدراسیون فوتبال اقدام به انتشار لیست می کرد.در شرایطی که در هفته اخیر از این شیوه دعوت بازیکنان به تیم ملی از کارلوس کی روش انتقاد شد حالا ناظم الشریعه به سبک سرمربی پرتغالی ابتدا لیست را از طریق کانال شخصی خود و سپس سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

این در حالی است که انتظار می رود ناظم الشریعه در بخش های دیگر مثل دفاع از حق و حقوق بازیکنان ،پیگیری پاداش ها و پخش مستقیم فوتسال یا پیگیری بازیهای تدارکاتی نیز از کی روش الگوبرداری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

آخه کجای دنیا گرفتن حق پخش تلویزیونی و پاداش بازیکنا وظیفه مربیه؟!!! خداروشکر تو مملکت ما هر چیزی که خودش باید روتین انجام بشه انجام نمیشه