کد خبر : 121168
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 10:00
دسته‌بندی نشده
-

صانعی:مصاف مقابل دو ابرقدرت فوتسال بدون تدارک مناسب سخت است/بازی دوستانه با برزیل به دلیل شرایط اقتصادی لغو شد

صانعی:مصاف مقابل دو ابرقدرت فوتسال بدون تدارک مناسب سخت است/بازی دوستانه با برزیل به دلیل شرایط اقتصادی لغو شد
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال گفت: بازی با برزیل که قرار بود به صورت رفت و برگشت برگزار شود به دلیل شرایط اقتصادی و این بازی لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال که خود را آماده رقابت‌های المپیک آرژانتین می‌کند، گفت: طبق برنامه‌ریزی که کادر فنی از قبل داشته تا به امروز تمام اردوهای خود را منظم برگزار کردیم و ان‌شاءالله مجدداً از فردا با نفرات نهایی تمرینات خود را تا پایان روز دوشنبه هفته آینده در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا تکلیف بازی‌های تدارکاتی این تیم که قرار بود با تیم‌های مطرح اروپایی برگزار کند، مشخص شد یا خیر، گفت: خیر، همانطور که قبلاً گفته بودم ما به دنبال بازی با تیم‌های درجه یک دنیا هستیم که بازیکنان خود را قبل از مسابقات المپیک آرژانتین یک محک جدی بزنیم که متأسفانه تا به امروز این کار انجام نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال گفت:‌ در حال حاضر  بازی با برزیل که قرار بود به صورت رفت و برگشت برگزار شود به دلیل شرایط اقتصادی و این بازی لغو شد و بازی‌های دیگر هم به همین ترتیب انجام نخواهد شد. هدف کادر فنی از برگزاری بازی‌های تدارکاتی این بود که بتوانیم نقاط ضعف و قدرت تیم را به خوبی شناسایی و بررسی کنیم. تیم‌هایی که در المپیک حضور دارند برترین تیم‌های فوتسال دنیا در این رده سنی هستند. به خصوص تیم ما در گروهی قرار دارد که دو ابرقدرت فوتسال روسیه و برزیل در آن حضور دارند و نبود بازی‌های تدارکاتی برای بازیکنانی که بازی‌های رسمی و بین‌المللی نداشته‌اند کمی سخت است.

صانعی افزود: وقتی که نمی‌توانیم با تیم‌های مطرح دنیا بازی کنیم بازی کردن با تیم‌های داخلی و سطح پایین به درد ما نمی‌خورد و بازی کردن با این تیم‌ها کمکی به تیم ملی نخواهد کرد و در کل قرار است بدون بازی‌های تدارکاتی راهی المپیک شویم. تنها بازی تدارکاتی که این تیم داشته شش ماه قبل در ایتالیا بوده است آن هم بدون نفرات نهایی تیم.

وی گفت: ما در حال حاضر در حال سپری کردن آخرین مراحل اردوهای خود هستیم و انجام بازی‌های تدارکاتی شدیداً نیاز است. ما نمی‌توانیم در حال حاضر با تیم‌ درجه دو و یا سه بازی کنیم به این دلیل که ما در مراحل پایانی اردوهای خود هستیم و در این مقطع و زمان کم ما فقط به بازی‌ با تیم‌های درجه یک احتیاج داریم و بازی کردن با تیم‌های داخلی به تیم اصلاً کمکی نمی‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال در پایان گفت: نداشتن بازی‌های تدارکاتی کار ما را خیلی سخت کرده به خصوص اینکه تیم ملی زیر ۱۸ سال ما در یک تورنمنت بین‌المللی (المپیک) باید مقابل حریفان قدرتمندی به میدان بروند. اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که با اقتدار در این مسابقات حضور داشته باشیم و بتوانیم بار دیگر کشور عزیزمان را سربلند کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.