کد خبر : 121276
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 23:19
-

بازگشت جاوید به دوران اوج/ ترک زمین از سوی شیرازی ها

بازگشت جاوید به دوران اوج/ ترک زمین از سوی شیرازی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز اول از هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با دو بازی آغاز شد، در اصفهان گیتی‌پسند از ساعت ۱۸ میزبان ارژن فارس بود. برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، افشین کاظمی، سعید احمد‌عباسی، حسین حسینی، محمد زارعی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشار، محمد‌حسین درخشانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز اول از هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با دو بازی آغاز شد، در اصفهان گیتی‌پسند از ساعت ۱۸ میزبان ارژن فارس بود.
برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، افشین کاظمی، سعید احمد‌عباسی، حسین حسینی، محمد زارعی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشار، محمد‌حسین درخشانی و علی‌رضا جوان به میدان رفتند.
مجتبی بذرافشان، رضا جوانبخت، اسحاق سورغالی، سید‌مصطفی فخری، میثم برمشوری، محمد زارعی، حمید قهرمانی،جعفر نجفی، طالب عرب‌پور، سید علی‌رضا موسوی، مهدی زاهدی و محمد بذرافشان ترکیب ارژن فارس را برای مصاف مقابل سرخ‌پوشان تشکیل دادند.
علیرضا رمضانی، مجتبی بختیاریان، میلاد امیری و رضا کیامنش تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند همچنین هرمز مشفق نظارت این بازی را بر‌عهده داشت..
کارت زرد: جعفر نجفی از ارژن دقیقه ۱۴ و ۳۰ ، محمد کشاورز از گیتی‌پسند دقیقه ۱۴، محمد زارعی ار ارژن دقیقه ۲۷
کارت قرمز: اخراج سرمربی ارژن فارس محمد رضا کمالی دقیقه ۱۹، جعفر نجفی از ارژن دقیقه ۳۰
محدودیت پنج‌خطا: ارژن فارس از دقیقه ۱۴ و ۲۹، گیتی‌پسند از دقیقه  ۱۸
گل‌ها:
برای گیتی‌پسند، محمد شجری دقیقه ۴، مهدی جاوید دقیقه ۶ و ۳۳ و ۳۹، محمد کشاورز دقیقه ۳۱، سعید احمد‌عباسی دقیقه ۳۵،
برای ارژن فارس، علی‌رضا موسوی دقیقه ۲۵،حمید قهرمانی دقیقه ۳۲
شرح بازی:
در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان در دست سرخ‌پوشان افتاد، سرمربی ارژن برای برداشتن فشار از روی بازیکنان خود در دقیقه یک بازی درخواست تایم استراحت کرد اما این ترفند سرمربی ارژن، خاصیتی نداشت و بازیکنان گیتی‌پسند با فشار بر‌روی دروازه ارژن توسط محمد شجری به‌گل رسیدند.
پس از گل برتری سرخ‌پوشان میزبان از حملات خود دست نکشید و توانستند توسط پاس‌های کوتاه دومین گل خود را وارد دروازه تیم میهمان خود کند؛ در ادامه روند بازی ارژنی‌ها بازی را برای دقایقی در‌دست گرفتند و حملاتی بر‌روی دروازه سپهر محمدی انجام دادند اما این حملات بی‌اثر بود و ارژن به‌گلی نرسید.
اواسط نیمه اول دو تیم حملات فشرده‌ای را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما با بی‌دقتی بازیکنان دو تیم و بعضا درخشش دروازه بانان توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
در دقایق انتهای نیمه اول بازی تکنیکی توسط هر دو تیم، جای خود را به‌ بازی فیزیکی داد؛ میهمان و میزبان با حملات پرفشار بر روی دروازه یکدیگر قصد گلزنی داشتند اما تلاش هر دو تیم ثمری نداشت در ثانیه‌های پایانی بازی نیمکت ارژن با برهم زدن نظم بازی را دقایقی متوقف کرد اما پس از اتمام حواشی بازی پیگیری شد در پایان گیتی با برتری دوگل راهی رختکن شد.
با شروع نیمه دوم گیتی‌پسند در دقایق ابتدایی حملات خود را بر‌روی دروازه ارژن شدت داد، در ادامه روند بازی مهاجمان ارژن با یک ضد حمله سریع توانستند دفاع گیتی‌پسند را غافل گیر کنند و توسط موسوی به‌گل اول خود برسد.
اواسط نیمه دوم بازی فیزیکی ترین حالت خود رسید، هر دوتیم برای مالکیت توپ دست به خطا زدند، در ادامه روند بازی گیتی‌پسند با کار تیمی توانست توسط کشاورز به‌سومین گل خود برسد.
پس از گل سوم سرخ‌پوشان ارژنی‌ها امید خود را از دست ندادند، خط حمله این تیم توانست با فشار بر‌روی دروازه سپهر محمدی توسط حمید قهرمانی به‌گل دوم خود برسد؛ پس از شروع مجدد بازی سرخ‌پوشان با یک حمله برق‌آسا و کار تیمی توسط کاپیتان محمد کشاورز چهارمین گل را وارد دروازه ارژن کنند.
در دقایق پایانی این دیدار شاگردان لک دست از حملات خود برنداشتند تا احمد‌عباسی پنجمین گل تیم میزبان را به‌ثمر برساند؛ این پایان کار نبود حملات گیتی‌پسند تمام نشد تا اینکه جاوید سومین گل خود در این بازی و ششمین گل گیتی‌پسند را به‌ثمر برساند تا این دیدار پر حاشیه با نتبجه ۶ بر ۲ به‌سود گیتی‌پسند تمام شود.
حواشی بازی:
*این بازی همچون دو بازی گذشته گیتی‌پسند پخش زنده ندارد.
*بازیکنان گیتی‌پسند با بنری با این مضمون(تک تیرانداز سپاه اسلام سردار شهید عبدالرسول زرین) وارد میدان شدند.
* پیش از شروع بازی، کادر فنی گیتی‌پسند با حضور وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران اصفهان، از فرزند شهید گرانقدر عبدالرسول زرین تقدیر به عمل آوردند.
*هوادارن گیتی‌پسند استقبال خوبی از این بازی به‌ عمل آوردند.
* سرمربی ارژن در دقیقه یک بازی درخواست تایم استراحت کرد.
* جایگاه خبرنگاران سالن پیروزی توسط افراد غیر مربوط اشغال شده و باعث کندی مخابره اخبار توسط اصحاب رسانه شده است.
* کادرفنی ارژن در صحنه‌ای به عملکرد تیم داوری معترض بودند که با دخالت ناظر بازی و داوری بازی پیگیری شد.
* کادر فنی ارژن در ادامه اعتراضات خود نسبت به عملکرد داوری در ثانیه‌های پایانی با ورود به مرکز زمین بازی را متوقف کردند؛ سرمربی ارژن ابتدا قصد خارج کردن تیم خود از زمین را داشت اما با دخالت ناظر بازی و بازیکنان گیتی‌پسند ثانیه‌های باقی مانده از بازی پیگیری شد و نیمه اول به‌پایان رسید.
*سرمربی ارژن فارس پس از اخراج توسط داور معتقد بود میتواند بازی را از روی جایگاه نظاره‌گر باشد اما با دستورناظر بازی راهی رخکتن شد.
*جعفر نجفی پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

*مهدی جاوید با هتریک در این بازی، نشان داد همچون فصل پیش در دوران اوج خود قرار دارد.
* نیمکت نشینان گیتی‌پسند نیز به عملکرد داوری معترض بودند.
* تیم ارژن پس از ارتکاب ششمین خطا یک پنالتی به تیم میزبان داد.
* ناظر بازی با حضور در نیمکت هر دو تیم و دادن تذکر به کادر فنی قصد آرام کردند بازی را داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.