کد خبر : 121698
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 22:13
دسته‌بندی نشده
-

قانون منع استفاده از بازنشستگان و یک سوال مهم/ کفاشیان، ترابیان و سلیمانی می روند؟!

قانون منع استفاده از بازنشستگان و یک سوال مهم/ کفاشیان، ترابیان و سلیمانی می روند؟!
سه مدیر کمیته فوتسال نیز جزو بازنشستگان فدراسیون فوتبال هستند و باید دید تبعات اجرای قانون منع استفاده از بازنشستگان، دامن آن ها را هم خواهد گرفت یا نه؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها بحث ابلاغ قانون منع استفاده از بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی و آن دست از سازمان‌ها و مراکزی که به نوعی از بودجه دولت و بیت‌المال استفاده می‌کنند در جراید داغ است. موضوعی که چند وقتی‌است در محافل فوتبالی نیز شکل گرفته و ورد زبان ورزشی نویس‌ها شده است.

در حال حاضر مساله اصلی این است که آیا فدراسیون فوتبال را می‌توان در شمول این قانون قرارداد یا فدراسیون فوتبال همانطور که سئول نشین‌ها می‌گویند یک سازمان مردم نهاد یا به اختصار NGO است؟

اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد(که شواهد و قرائن نشان از آن دارد) تیغ تیز این قانون به سمت مدیران بازنشسته فدراسیون خواهد رفت و باید خروجی بی‌سابقه را از ساختمان سئول و کمیته‌های اقماری آن شاهد باشیم. موضوعی که باعث شده تا مدیران فوتبال ایران دست به دامان بی‌اخلاقی‌های بیشماری شوند که شرح آن را در خبرهای سایت‌ها و جریده‌های بی‌شمار فوتبالی خوانده‌اید.
چیزی که شاید برای فوتسالی‌ها مهم باشد ولی تاکنون به سمت آن حرکت نکرده‌اند، این است. اگر تاج و دوستان شامل این تبصره جدید قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها شوند، آیا این قانون به کمیته فوتسال هم راه خود را باز خواهد کرد؟ و اگر به طبقه اول ساختمان خیابان شیخ بهایی سر بزنند چند نفر باید با صندلی خود خداحافظی کنند؟

علی کفاشیان، عباس ترابیان و کاظم سلیمانی سه مدیر کمیته فوتسال جزو بازنشستگان فدراسیون فوتبال هستند و باید دید تبعات اجرای این قانون، دامن آن ها را هم خواهد گرفت یا نه؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز سه شنبه , ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

مستنداتشان را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا پرتقال فروش پیدا شود. قرار نیست با کاغذ هایی که صوری تهیه شده قانون را دور بزنیم. مثل فدراسیون فوتبال قصه آی دزد است. دروغی به مصلحت گفته شده و با فریاد آی دزد خودمان را می خواهند فریب دهند تا بدنبال دزد خیالی شان بدویم. اگر شما موسسه غیر دولتی هستید پس چرا وزیر دولت را بالا سر خودتان دارید و بیلان فعالیت های مالی خودتان را منتشر کنید تا مردم بدانند این پول هایی که خرج می کنید از کجا می آید. بودجه دولت را هم منتشر کنید تا معلوم شود چقدر از بودجه دولت خرجتان شده است.