کد خبر : 121675
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 13:20
-

ناظم الشریعه: انگیزه جوانان در اردوها در کنار با تجربه ها بسیار بالاست/ تیم ملی فوتسال ۹۰ درصد تغییر کرده است

ناظم الشریعه: انگیزه جوانان در اردوها در کنار با تجربه ها بسیار بالاست/ تیم ملی فوتسال ۹۰ درصد تغییر کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه تمرین صبح امروز این تیم گفت: بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را پیگیری کرده و خوشبختانه آمادگی کامل برای حضور در تورنمنت چهار جانبه فوتسال که به میزبانی تبریز است،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه تمرین صبح امروز این تیم گفت: بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را پیگیری کرده و خوشبختانه آمادگی کامل برای حضور در تورنمنت چهار جانبه فوتسال که به میزبانی تبریز است، به دست آورده اند.

وی ادامه داد: در این تورنمنت همانطور که قبلا اعلام کردم تیم های ژاپن، بلاروس و اوکراین حضور دارند که هر یک از این تیم ها در شرایط بسیار خوب و سطح بالای فوتسال برخوردارند. ا توجه به اینکه تیم ملی فوتسال ۹۰ درصد تغییر کرده و بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها تمرینات خود را برگزار و فعالیتهای مربوطه را انجام می دهد. بر همین اساس ما نیاز داریم تا بازیهای تدارکاتی داشته باشیم. بازیکنان را ارزیابی کنیم. به جوان ها میدان دهیم تا تجربه کسب کنند و در نهایت آینده تیم ملی تامین شود.

ناظم الشریعه در ادامه بیان کرد: انگیزه جوانان در اردوها در کنار با تجربه ها بسیار بالاست. چیزی که بسیار مهم است نسل جدید به اردوهای تیم ملی اضافه شده و ما به دنبال تغییر نسل هستیم تا آینده تیم ملی فوتسال را تامین کنیم. در واقع تیم جوان فوتسال نیازمند کسب تجربه است.آنالیز تیم های ژاپن و بلاروس را  در کلاس های تئوری برای بازیکنان مطرح کردیم. بچه ها تمرکز خود را باید بر روی بازی اول که با بلاروس  است بگذارند. اولین بازی برایمان بسیار مهم است

ناظم الشریعه در پایان گفت: بعد از ایام عزاداری سالار شهیدان روز ۲۹ شهریورماه به تبریز اعزام می شویم تا در تورنمنت حضور داشته باشیم. بدون شک بار فنی  این تورنمنت برای کادر فنی و بازیکنان مطلوب خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.