کد خبر : 121753
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1397 - 13:45
-

تلاش برای پر کردن خلاء بزرگ/ طرح ویژه برای احیای فوتسال تهران

تلاش برای پر کردن خلاء بزرگ/ طرح ویژه برای احیای فوتسال تهران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود اینکه در سال های گذشته فوتسال تهران دارای تیم هایی در لیگ برتر فوتسال بود اما با انحلال تیم تاسیسات دریایی صحنه سطح اول فوتسال ایران از وجود تیم های قدرتمند تهرانی خالی شد و همین موضوع باعث شده است تا مسئولان کمیته فوتسال به دنبال احیای این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود اینکه در سال های گذشته فوتسال تهران دارای تیم هایی در لیگ برتر فوتسال بود اما با انحلال تیم تاسیسات دریایی صحنه سطح اول فوتسال ایران از وجود تیم های قدرتمند تهرانی خالی شد و همین موضوع باعث شده است تا مسئولان کمیته فوتسال به دنبال احیای این رشته در پایتخت ایران باشند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ارائه طرحی به مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در تلاش است تا پایتخت ایران را مجددا در فوتسال به اوج برگرداند.

کلیات این طرح به مذاکره با شهرداری تهران برای در اختیار گرفتن یک یا دو سالن مناسب و استعدادیابی در رده سنی نوجوانان خلاصه می شود.

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال موافقتش را با این طرح اعلام کرده و قرار است بعد از پایان تورنمنت تبریز، طرح احیای فوتسال پایتخت اجرایی شود.

بر این اساس، یکی از سالن های شهرداری به عنوان خانه فوتسال انتخاب و معرفی می شود و از آن به عنوان پایگاهی برای شناسایی استعدادها و پرورش آنها استفاده خواهد شد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.