کد خبر : 121769
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 9:52
-

حمایت رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک از لیدر تیم مقاومت

حمایت رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک از لیدر تیم مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیرو اتفاقات صورت گرفته در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور و درگیری لیدر منتسب به باشگاه مقاومت با یکی از بازیکن‌های تیم فوتسال مس سونگون در سالن شهدای هفتم تیر جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر درخصوص اتفاق پیش آمده بیانیه‌ای به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیرو اتفاقات صورت گرفته در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور و درگیری لیدر منتسب به باشگاه مقاومت با یکی از بازیکن‌های تیم فوتسال مس سونگون در سالن شهدای هفتم تیر جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر درخصوص اتفاق پیش آمده بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر شد:

“بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن ابراز تاسف هیئت مدیره باشگاه مقاومت قرچک از وقایع پیش آمده و با عنایت به خط و مشی معنوی این باشگاه که همانا حفظ ارزش‌ها و ترویج اخلاق در بین جوانان می‌باشد، ضمن قطع هرگونه همکاری با لیدر منتسب به باشگاه اعلام می‌نماید که همواره اخلاق را سرلوحه کار خود دانسته و در ارتقای فرهنگ والای ایرانی اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌نماید.

لازم به توضیح است، فرهاد فخیم، بازیکن باتجربه تیم مس سونگون یک روز پیش از بازی با تیم مقاومت در قرچک و هنگام تمرین در سالن این شهر از سوی تعدادی از لیدر‌های تیم مقابل مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پس از انتشار خبری مبنی بر اخراج لیدر تیم مقاومت قرچک محسن خادمی رییس اداره ورزش و جوانان قرچک در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: لیدرهای مقاومت همواره در سخت ترین شرایط در کنار این تیم بوده اند و تیم را حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به خاطر دارم در زمانی که تیم  با مشکل شدید مالی روبرو بود این لیدرها بودند که با مراجعه مکرر به شهرداری، شورا اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان و دیگر ارگانها در جهت ماندن تیم در شهرستان پیگیری می کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان قرچک افزود: این لیدرها با تعصب و غیرت خاصی تیم مقاومت را در لیگ چه در مسابقات خانگی و چه در سایر استانها همراهی کرده و همواره تماشگران را برای حمایت همه جانبه تشویق میکردند.

خادمی تاکید کرد: امروز اگر اتفاقی رخ می دهد باید با تدبیر مدیریت کرد و تلاش ها و زحمات این عزیزان را فراموش نکرد.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان متولی ورزش شهرستان با توجه به تلاش های بی دریغ لیدرهای تیم مقاومت در این چند سال حمایت خود را از این عزیزان اعلام می کنم و در جهت حل مشکل پیش آمده پیگیری لازم را انجام خواهم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.