کد خبر : 122039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 16:05
دسته‌بندی نشده
-

سرمایه‌های فوتسال می‌سوزند اما عین خیال کسی نیست/ مس ویترین افتخارات آذربایجان را تکمیل کرد/ چرا نرخ ارز باعث کوچ بیشتر فوتسالیست‌ها نسبت به فوتبالیست‌ها شده؟

سرمایه‌های فوتسال می‌سوزند اما عین خیال کسی نیست/ مس ویترین افتخارات آذربایجان را تکمیل کرد/ چرا نرخ ارز باعث کوچ بیشتر فوتسالیست‌ها نسبت به فوتبالیست‌ها شده؟
مالك باشگاه دبيري تبريز گفت: در سال جاري هر روز سرمايه‌سوزي در ليگ ما بيشتر و بيشتر شده و مي‌بينيد كه سرمايه‌هاي فوتسال ما مي‌سوزند اما كسي عين خيالش هم نيست.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سال های اخیر در لیگ فوتسال ایران، سیر پیشرفتی در خصوص شرایط احساس نشده و طوری شده که خیلی‌ها که قبلا آرزوی تیمداری در لیگ‌برتر را داشتند اکثر در رودربایستی مانده‌اند و انگیزه ندارند در صورتی که زمانی می شود عنوان کرد که فوتسال ما پیشرفت کرده که باشگاه‌ها با دلگرمی کار خود را ادامه بدهند.

وی افزود: باشگاه تقویت نشود و بی‌انگیزه باشد، تیم‌ملی می‌تواند از کوچه، خیابان بازیکن پرورش یافته پیدا کند؟ متاسفانه وضعیتی که به وجود آمده نمی‌تواند نویدبخش باشد. برای این فوتسال مدیریت قوی توقع است. با سرمایه‌هایی چون شمس و شمسایی که خاک خورده هستند و تلاش آنها بوده که فوتسال ایران این شده، هرگز درست برخورد نشده و با این سرمایه‌سوزی هیچ چیز برای آینده امیدوارکننده نیست چون به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند همین مسائل است.

مالک دبیری تبریز اذعان کرد: به عنوان کسانی که روزی در فوتسال بوده‌ایم، آرزویم این است که شرایط بهتری حاکم شود اما اکنون فقط به نتایج تیم‌ملی‌ای که پرورش ابزارش زحمت باشگاه‌ها بوده، چسبیده‌اند و تلاشی برای بهبود شرایط لیگ و تیمداری فوتسال نشده و هیچ نشانه حیاتی هم دیده نمی‌شود. از دست دادن هر تیم ریشه‌داری یک نقطه سیاه در تاریخ فوتسال است که متاسفانه دوستان از این حیث بسیار بد عمل کرده‌اند. دبیری و تاسیسات که رفتند اما امیدوارم نگذارند مس و گیتی‌پسند بروند که دیگر چیزی برای از دست دادن باقی نخواهد ماند.

افشین دبیری با اشاره به موفقیت‌های مس سنگون ورزقان و کسب جام قهرمانی آسیا تاکید کرد: واقعا از این اتفاق خوشحال شدیم چون مطمئنا عشق و علاقه ما هنوز به فوتسال بوده و خصوصا بخشی از بازیکنان سابق ما در این تیم همشهری بودند و خوشحالیم که مس سنگون مس بعد از اولین قهرمانی ما در تاریخ آذربایجان، ویترین فوتسال آذربایجان را با قهرمانی آسیا تکمیل کرد و امیدوارم کمیته فوتسال مثل ما آنها را مایوس نکند تا انشاالله با مدیریت خوبی که دارد در مسابقات جام باشگاه‌های بین قاره‌ای هم موفق شوند.

وی در خصوص کوچ بازیکنان و ستاره‌های فوتسال ایران به لیگ‌های سطح متوسط نیز خاطرنشان کرد: طبیعتا لیگ‌های آسیایی کیفیت لیگ فوتسال ایران را ندارند اما کاری که بازیکن ما در این مقطع انجام می‌دهد منطقی است. آنها دوران ورزشی و اوج و شکوفایی محدودی دارند اما وقتی باشگاه‌ها نمی‌توانند نسبت به لیاقت و شرایط، خواسته‌های بازیکن‌شان را برآورده کنند و در این وضع لیگ، دلگرمی‌ای هم برای بازیکن هم نمانده، طبیعتا آنها هم از این موقعیت خود استفاده می‌کنند. طبیعتا این به نفع فوتسال ما نیست اما باید ریشه‌یابی شود که چرا این اتفاق در بازیکنان فوتبال کمتر رخ داده است؛ مگر در فوتبال دلار ثابت مانده که در فوتسال تغییر کرده؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.