کد خبر : 122189
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 22:44
-

درگیری دروازه‌بان‌های آذرخش و فرش‌آرا/ ماجرای شکستن درب رختکن در بندر ادامه دارد+ عکس ها

درگیری دروازه‌بان‌های آذرخش و فرش‌آرا/ ماجرای شکستن درب رختکن در بندر ادامه دارد+ عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه سه بر یک به سود مشهدی ها به پایان رسید. حاشیه های بازی: بازی با ۱۰ دقیقه تاخیر و با تلاوت قرآن توسط امید پرمر مربی بدنساز آذرخش آغاز شد. قبل از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه سه بر یک به سود مشهدی ها به پایان رسید.

حاشیه های بازی:
بازی با ۱۰ دقیقه تاخیر و با تلاوت قرآن توسط امید پرمر مربی بدنساز آذرخش آغاز شد.
قبل از سوت آغاز دیدار، یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حادثه تروریستی اهواز برقرار شد.
با اینکه قبل از دیدار شایعه شده بود این بازی به صورت زنده پخش خواهد شد اما یکی از مسئولان صدا و سیما اعلام کرد این بازی قرار نبوده پخش زنده داشته باشد و اعلام پخش زنده شایعه بوده است.
میلاد چراغی بازیکن جدید آذرخش با رسیدن کارت بازی، اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.
چهارده دقیقه مانده به پایان نیمه دوم تیم فرش آرا ۵ خطا شد و یک دقیقه بعد با انجام خطای ششم تیم آذرخش صاحب ضربه پنالتی شد که توسط میلاد قنبرزاده به بیرون زده شد.
پس از گل دوم فرش آرا حملات آذرخش شدت یافت که ثمری نداشت و ۳ دقیقه مانده به پایان دیدار این تیم پاورپلی کرد و ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی خطای هند بازیکن فرش آرا در محوطه جریمه اعلام شد که با اعتراض بازیکنان و مربیان این تیم همراه بود.
حواشی دیدار از این لحظه به بعد شروع شد که ضربه امین نصرالله زاده توسط مسعود محمدی مهار شد اما با زودتر جلو آمدن یکی از بازیکنان فرش آرا قبل از ضربه بازیکن آذرخش، وحید عرض پیما اعلام تکرار ضربه کرد و به بازیکن خاطی اخطار داد که با اعتراض شدید مسعود محمدی همراه بود.
تعدادی از تماشاگران شروع به پرتاب بطری آب معدنی کردند و بازی به درگیری کشیده شد.
در این بین درگیری بین مسعود محمدی و بهروز جعفری و مرتضی فراهانی اتفاق افتاد که داور به مسعود محمدی کارت زرد دوم داد و از بازی اخراج شد، همچنین مرتضی فراهانی کارت زرد دریافت کرد.
بازیکنان فرش آرا حدود ۱۰ دقیقه به رختکن هدایت شدند و منتظر آرام شدن جو سالن ماندند که با آرام شدن فضا، گلر دوم این تیم درون دروازه قرار گرفت و برای بار دوم ضربه امین نصرالله زاده مهار شد.
هنگام خروج مسعود محمدی از زمین و رفتن به سمت رختکن، درگیری بین او و یکی از مربیان آذرخش پیش آمد که با اعتراض و سر و صدا و هیاهوی بسیار زیاد هواداران همراه بود.

هنگام ورود به رختکن، مسعود محمدی با مشت به در کوبید و درب رختکن شکسته شد.

photo_2018-09-28_09-43-30پس از پایان دیدار مسئولین سالن به دنبال خسارت درب رختکن بودند که ابتدا موضوع شکستن درب توسط تقوی، سرپرست فرش آرا انکار شد اما با اعتراف مسعود محمدی، خسارت درب توسط سرپرست فرش آرا پرداخت شد.
مسعود محمدی با اعلام اینکه از تیم آذرخش طلب دارد به شوخی اعلام کرد خسارت درب از طلب او کسر شود.

این برای دومین بار در فصل جاری است که درب رختکن در بندرعباس شکسته می شود. پیش از این نیز بازیکنان شهرداری ساوه هنگامی که در رختکن به خوشحالی می پرداختند، درب رختکن را شکستند!

باریکنان فرش آرا به دلیل نبود پرواز در ساعت مناسب، مجبور شدند با اتوبوس به مشهد برگردند.

عکاس: سجاد کریمی(fut5al)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بابک جمعه , ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

عام و فراهانی باس بدونه که محمدی بهترین کاری بود کنه اومد بندر و نمیتونه جاشو بگیره…

نام ... یکشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

داداگاهیی هست بزدی در جریان باشید…