کد خبر : 122182
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 22:16
-

روند سینوسی سفیر گفتمان/ صدرنشینی رامک به دست سربازان تهرانی/ تقسیم امتیازات در اقلید/ قزوینی ها به جدول بازگشتند

روند سینوسی سفیر گفتمان/ صدرنشینی رامک به دست سربازان تهرانی/ تقسیم امتیازات در اقلید/ قزوینی ها به جدول بازگشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: ایرالکو اراک ۲ – سفیر گفتمان تهران ۱ گلزنان: عرفان ناطقی – اشکام صالحی (اراک) کریم مهدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

ایرالکو اراک ۲ – سفیر گفتمان تهران ۱

گلزنان:
عرفان ناطقی – اشکام صالحی (اراک)
کریم مهدی زاده (تهران)

تیم سفیر گفتمان روند سینوسی را در پیش گرفته است و در خارج از خانه عملکرد قابل قبولی از خود نشان نمی دهد. این تیم که هفته پیش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود این هفته در اراک میهمان شاگردان موسوی بود. اراکی ها توانستند با ارائه یک بازی زیبا و منطقی برنده این دیدار لقب بگیرند و خود را در جدول مسابقات هفت امتیازی کنند و به رتبه دوم جدول برسند.

شهرداری قزوین ۵ – رعد پدافند اصفهان ۳

گلزنان:
مهران ایدلی ۲ – مهدی شیرمحمدی ۲‌ -مسلم حیدری (قزوین)
امیرحسین یوزش ۳ (اصفهان)

تیم شهرداری قزوین که لیگ را با دو باخت متوالی شروع کرده بود و شرایط خوبی نداشت،  این هفته دست به جبران گذشته زد و با کسب سه امتیاز این دیدار خود را از انتهای جدول جدا کرد. شاگردات باغبان صالحی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.
سربازان اصفهانی که هفته پیش در خانه متوقف شده بودند باز هم در حسرت کسب پیروزی در این مسابقات ماندند و باید منتظر هفته چهارم مسابقات باشند.

 مقاومت تهران ۲ – شاهد رامک شیراز ۳

گلزنان:
مهدی اسدشیر – محمد فخرآبادی (تهران)
محمدهادی ابراری – مهرزاد زارعی – محمد زارعی (شیراز)

تیم شاهد رامک شیراز که هفته پیش هم بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، تواسنت روند رو به جلو خود را حفظ کند و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را از چنگ سربازان مقاومت تهران در آورد و خود را به صدر جدول برسانند‌.  شاگردان خدادادی در مقاومت تهران که هفته پیش هم بازی خود را واگذار کرده بودند، کماکان سه امتیازی باقی ماندند و با احتساب تفاضل گل بهتر در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

مقاومت عباس نژاد اقلید ۴ – شاهین کرمانشاه ۴

گلزنان:
محمد صادقی ۲ – فرزاد جباری – مسعود هدایت(اقلید)
حامد ایدانی ۲ – حمیدرضا سلیمانی – پیام دستی (کرمانشاه )

تیم عباس نژاد اقلید این هفته در خانه از شاهین کرمانشاه پذیرایی می کرد. در این بازی سراسر هیجان و زیبا و پرگل که هشت گل را به همراه داشت ، سهم هر دو تیم تنها یک امتیاز بود. با احتساب این تساوی تیم اقلید در انتهای جدول باقی ماند و شاهین کرمانشاه هم به رتبه سوم جدول نزول کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.