کد خبر : 122709
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 16:58
-

یاری: وقتی باد هم به دروازه‌بان فجر می‌خورد، او خودش را زمین می‌انداخت!/سوار بر بازی بودیم و مساوی حق‌مان نبود/در نیم‌فصل دوم فرصت جبران هست

یاری: وقتی باد هم به دروازه‌بان فجر می‌خورد، او خودش را زمین می‌انداخت!/سوار بر بازی بودیم و مساوی حق‌مان نبود/در نیم‌فصل دوم فرصت جبران هست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره حاشیه‌های دیدار تیمش مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز از هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: این بازی از همان اول جنجالی بود. اول بازی کسی خبر نداشت که آمبولانس نیامده به همین دلیل وقتی شرایط برای بازی مهیا شد، بازی را متوقف کردند و ۲۵ دقیقه طول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره حاشیه‌های دیدار تیمش مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز از هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: این بازی از همان اول جنجالی بود. اول بازی کسی خبر نداشت که آمبولانس نیامده به همین دلیل وقتی شرایط برای بازی مهیا شد، بازی را متوقف کردند و ۲۵ دقیقه طول کشید تا آمبولانس بیاید.

وی افزود: در کل جریان بازی، دروازه‌بان حریف خودش را زمین می‌انداخت و این اتفاق هر چند دقیقه یک بار تکرار می‌شد. آنها بازی را نگه می‌داشتند و فکر می‌کنم نفس نداشتند. چون اگر بازیکن آسیب‌دیده بود، مربی می‌توانست او را تعویض کند اما حتی وقتی باد هم به دروازه‌بان فجر شیراز می‌خورد، او وقت بازی را می‌گرفت.

سرمربی نامی‌نو در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اشتباهات داوری در بازی امروز، خاطرنشان کرد: برای حریف ضربه غیرمستقیم گرفته شد که بازیکن فجر ضربه را مستقیم زد. گلر ما هم چون فکر می‌کرد باید خودش بازی را شروع کند جاخالی داد و توپ وارد دروازه ما شد. داوران بازی ناهماهنگی زیادی در این خصوص داشتند بعد از مدتی تصمیم به تکرار ضربه گرفتند اما شیرازی‌ها قهر کردند. فکر می‌کنم برای این بازی یک ساعت وقت تلف شد و بازی ما ساعت ۱۴ به پایان رسید. جریان بازی به گونه‌ای بود که نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم.

یاری افزود: ۱۱ دقیقه پایانی بازیکنان ما سرد شده بودند و ترس من از این بود به خاطر سرد شدن مصدوم شوند. ما بر بازی سوار بودیم و حملات زیادی داشتیم. مساوی حق ما نبود. ۷ ضربه ما به تیر دروازه حریف خورد اما امروز روز ما نبود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به برد حفاری در بازی امروز، اختلاف شما در صدر جدول زیاد شده، عنوان کرد: ما ۵ امتیاز را از دست داده‌ایم. اما هنوز فرصت هست؛ نیم‌فصل دوم و مرحله پلی‌آف را داریم که می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.