کد خبر : 122846
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 17:24
-

سروری: کیانفر خود را بهترین مربی ایران می داند!/دستیار کیانفر کجای فوتسال بوده است؟/ به من و بقیه بازیکنان تهمت کم کاری و تبانی زده اند!

سروری: کیانفر خود را بهترین مربی ایران می داند!/دستیار کیانفر کجای فوتسال بوده است؟/ به من و بقیه بازیکنان تهمت کم کاری و تبانی زده اند!

سعید سروری بازیکن تیم مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:اقای کیانفر و کمکش بعد از هر بازی باخت را به گردن یکی از اعضای تیم می انداختند. از نظر اقای کیانفر مقصر باخت های این تیم تدارکات، پزشکان، بازیکنان و همه ی عوامل باشگاه هستند جز ایشان و دستیارش. بعد

سعید سروری بازیکن تیم مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:اقای کیانفر و کمکش بعد از هر بازی باخت را به گردن یکی از اعضای تیم می انداختند. از نظر اقای کیانفر مقصر باخت های این تیم تدارکات، پزشکان، بازیکنان و همه ی عوامل باشگاه هستند جز ایشان و دستیارش.
بعد از بازی با پارسیان که علیرغم مصدومیت برای تیم ۳۵ دقیقه دویدم و بازی کردم از نظر سرمربی مقصر باخت نامیده شدم اما این پایان کار نبود بلکه اقای کیانفر به من تهمت تبانی و کم کاری زد، آقای حسنی مربی تیم خودش را نفر اول فوتسال ایران می داند ولی باید این را بگویم که من ۶ سال در لیگ برتر بازی کرده ام اما آقای حسنی کجای این فوتسال بوده است که او را ندیده ام؟ کیانفر و حسنی نه تنها به تمام بازیکنان و مجموعه خوب مقاومت البرز بی احترامی کرده بلکه دائم در مورد کادرفنی قبلی اظهارنظر می کردند و ایراد می گرفتند.
سروری در ادامه افزود:عجیب تر از همه اینکه داستان تهمت های اقایان به امسال ختم نمی شود بلکه در سال گذشته هم به بازیکنان دیگر تهمت کم کاری زدند و غیر از خودشان که فرشته های فوتسال هستند بقیه متهم هستند.
این بازیکن ادامه داد: در این مدتی که در تیم مقاومت البرز بازی کردم هیچ گاه از اقای کیانفر بابت برد و زحمتی که بچه های تیم می کشند تشکری ندیدم زیرا ایشان معتقد بود بردهای تیم بخاطر انالیز و تصمیمات فنی ایشان رقم میخورد و هیچ کس دیگری در موفقیت ها نقشی ندارد. اقای کیانفر در مصاحبه اش عنوان کرده که باشگاه سربازانش را مجبور به مصاحبه علیه او می کند. در باره این حرف بچه گانه ایشان باید بگویم که ما از کسی دستور نمیگیریم و اعمال و کارنامه ایشان در این مدت انقدر سیاه است که نیازی نیست کسی ما را بر علیه ایشان تحریک کند. ما خودمان شاهد رفتار غیر حرفه ای کیانفر و دستیارش بوده ایم.
سروری در پایان گفت:در نهایت در مورد امکانات مجموعه مقاومت باید اظهار کنم که تیم نظامی به هرحال بضاعتش مشخص هست و همه میدانند که چه توقعی از نظر امکاناتی از مجموعه های نظامی باید داشت اما با این حساب من از مدیرعامل و سرپرست تیم کمال تشکر را دارم که محیطی بسیار خوب برای جوانان فراهم کرداند تا سربازها خدمت خود را در این مجموعه سپری کنند. انشاالله خداوند جواب کار های خیر و زحمات این عزیزان را بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.