کد خبر : 122885
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 14:49
-

اصغری مقدم:تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و بهتر نتیجه بگیریم/دیگر چقدر بگوییم توپ خراب است/نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند در کار ما دخالت کنند

اصغری مقدم:تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و بهتر نتیجه بگیریم/دیگر چقدر بگوییم توپ خراب است/نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند در کار ما دخالت کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم درباره پیروزی ۳ بر یک تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مقابل ارژن شیراز اظهار داشت: ارژن تیم خوبی بود و امسال هم نسبت به سال‌های گذشته عملکرد متفاوتی داشته است. ما هم تیم جوان و با انگیزه‌ای در اختیار داریم و با ارائه بازی خوب، به سه امتیاز مسابقه دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم درباره پیروزی ۳ بر یک تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مقابل ارژن شیراز اظهار داشت: ارژن تیم خوبی بود و امسال هم نسبت به سال‌های گذشته عملکرد متفاوتی داشته است. ما هم تیم جوان و با انگیزه‌ای در اختیار داریم و با ارائه بازی خوب، به سه امتیاز مسابقه دست یافتیم. تلاش می‌کردیم گل نخوریم یا کم گل بخوریم که این اتفاق رخ نداد و سه بر یک پیروز شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش چه هدفی برای لیگ برتر امسال دارد، تصریح کرد: هدف ما و باشگاه سن‌ایچ، رسیدن به جمع هشت تیم پایانی و مرحله پلی‌آف است و در همین راستا تلاش می‌کنیم. نیمی از بازیکنان سن‌ایچ بومی بوده و برای سال اول در لیگ برتر بازی می‌کنند. به همین خاطر نمی‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم.

سرمربی-بازیکن تیم سن‌ایچ ساوه در مورد شرایط تیمش از لحاظ بازیکن و وضعیت مالی باشگاه خاطرنشان کرد: بضاعت مالی و بازیکنی ما آنقدر قوی نیست که روی آن حساب کنیم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند که اکنون به رتبه چهارم جدول رسیدیم. تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و بهتر نتیجه بگیریم.

اصغری‌مقدم درباره برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات و نارضایتی خود نسبت به کیفیت پایین توپ بازی‌ها گفت: ما و مربیان دیگر چقدر بگوییم توپ خراب است. هر چقدر در این باره صحبت کنیم، تفاوتی ندارد و دیگر در این باره صحبت نمی‌کنم چون مجبوریم لیگ را با این توپ ادامه دهیم.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تیم سن‌ایچ اظهار داشت: ساوه دو تیم دارد و سازمان لیگ به جای اینکه هر هفته بازی یک تیم را در این شهرستان برگزار کند، هر دو بازی تیم‌های ساوه‌ای در برخی هفته‌ها در ساوه برگزار می‌شود. به همین دلیل ما یک روز دیرتر به میدان رفتیم. پنجشنبه باید در ساری به مصاف تیم شهروند برویم و فرصت کمی برای ریکاوری داریم. برنامه‌ریزی مسابقات برای ما خوب نیست.

«تا انتقادی می‌کنیم و مثلاً می‌گوییم توپ خراب است، می‌گویند کارتش را بگیرید، مگر الکی است که کارت را بگیرند؟!»، سرمربی سن‌ایچ ساوه با بیان این جمله گفت: اگر صحبتی کنیم، می‌گویند شما مربی-بازیکن هستی و حق نداری فلان کار را انجام دهی. نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند در کار ما دخالت کنند. کارت من به عنوان بازیکن صادر شده است. با این وجود ما مطابق برنامه پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم به هدف باشگاه نزدیک شویم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.