کد خبر : 123216
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 - 15:58
-

اعتراض بازیکن گیتی‌پسند به تعویض/ حلقه شادی اصفهانی‌ها و اعتراض هواداران حفاری/ اصابت بطری به سر داور!

اعتراض بازیکن گیتی‌پسند به تعویض/ حلقه شادی اصفهانی‌ها و اعتراض هواداران حفاری/ اصابت بطری به سر داور!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم حفاری و گیتی پسند اصفهان در حالی به مصاف هم رفتند که تیم اصفهانی پس از ٨ سال به دنبال شکست حفاری در اهواز بود. این بازی جذاب به طور زنده از شبکه های اصفهان و ورزش پخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم حفاری و گیتی پسند اصفهان در حالی به مصاف هم رفتند که تیم اصفهانی پس از ٨ سال به دنبال شکست حفاری در اهواز بود.
این بازی جذاب به طور زنده از شبکه های اصفهان و ورزش پخش شد.
فرهاد توکلی، فرید نمازی و محمد صفری بازیکنان سابق حفاری برای تماشای بازی در سالن حضور داشتند.
در دقایق ابتدایی بازی رضا لک تصمیم به تعویض محمد شجری گرفت که این تصمیم با اعتراض شجری همراه بود و این بازیکن پس از تعویض کاور را روی زمین کوبید.
در صحنه‌ای از بازی که گل اول گیتی پسند به ثمر رسید بازیکنان حفاری به شدت روی خطایی که قبل از گل روی شهاب طالبی انجام گرفته بود به داور بازی معترض بودند.
نیمه دوم اعتراض جاوید به داور مسابقه به خاطر ضربه اوتی که به سود حفاری گرفته بود باعث شد این بازیکن ملی پوش با کارت زرد داور جریمه شود.
شهاب طالبی نیز دوبار با کارت زرد داور مواجه و از بازی اخراج شد. این اخراج اعتراض مراقی مربی حفاری را به همراه داشت.
بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند که پس از ٨ سال موفق به شکست حفاری در اهواز می‌شدند حلقه شادی تشکیل داده و به ‌شادی پرداختند که این ‌شادی با واکنش هواداران اعتراضی حفاری همراه بود.
پس از پایان بازی از سمت تماشاگران بطری هایی برای اعتراض به داوری به زمین پرتاب شد که یکی از این بطری ها به سر داور مسابقه برخورد کرد.
پس از بازی و در حالی که بازیکنان گیتی به رختکن می‌رفتند مهران عالیقدر و محمد شجری بازیکنانی که سابقه حضور در حفاری را داشتند به شدت به دلیل رفتارشان در بازی مورد انتقاد هواداران قرار گرفتند.
زمانی که رضا لک برای مصاحبه با شبکه خوزستان آماده می‌شد مورد فحاشی تعدادی قرار گرفت ولی از این فحاشی‌ها با لبخند گذر کرد.
تعدادی نوجوان پس از خروج تیم گیتی پسند از رختکن مشغول سلفی گرفتن با اعضای این تیم از جمله، مهدی جاوید و محمد کشاورز شدند.
پس از پایان بازی اعضای تیم گیتی پسند به سرعت سالن را به مقصد فرودگاه ترک کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

هااااااااااااای .حفاری یادت باشه گیتی سرورته