کد خبر : 123204
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 - 11:50
دسته‌بندی نشده
-

حمید احمدی؛ بازگشت باشکوه بعد از رباط صلیبی!

حمید احمدی؛ بازگشت باشکوه بعد از رباط صلیبی!
حميد احمدي پس از طي دوران مصدوميت سخت رباط صليبي بازگشت شكوهمندانه‌اي به تركيب مسي‌ها داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پارگی رباط صلیبی حمید احمدی در جریان بازی ایران و روسیه در تورنمنت اصفهان که در بازی با آذربایجان نیز به صورت صددرصد کامل شد، بدترین خبر برای تیم‌ملی ایران و همچنین باشگاه مس بود چراکه هم تیم ملی و هم مس مجبور شدند بدون استفاده از این بازیکن راهی رقابتهای آسیایی خود شوند.

در حالی که پارگی رباط صلیبی یکی از کابوس‌های هر ورزشکاری به حساب می‌آید و همواره به عنوان پایان دوران حرفه‌ای در ورزش تلقی می‌شود؛ انگیزه بالا، تمرینات مستمر و رسیدگی منظم حمید احمدی باعث شد تا عقب‌گیر خوش استیل فوتسال ایران از بازی با فرش‌آرا، دوباره پا به توپ شود و به شدت هم بدرخشد.

حمید احمدی در مشهد بدون استرس از مصدومیت مجدد و با اجرای همان فوتسال درگیرانه همیشگی خود نه تنها قدمی عقب نگذاشت بلکه با زدن گل اول، یک نیمه رویایی را برای مسی‌ها رقم زد. عقب‌گیر مطمئن تیم‌ملی ایران در بازی دوم خود نیز روز گذشته باز هم دست به هنرنمایی زد و در حالی که زننده یک گل حساس تیمش بود در نیمه‌دوم، کامبک بزرگ مسی‌ها را در بازی‌ای که ۳گل از آذرخش عقب افتاده بودند، را با پیروزی ۶ بر۴ کامل کرد.

بازیکن قرچکی و سر به زیر مس، در دو بازی اخیر تیمش هر کاری که خواسته را انجام داده تا نشان دهد که با اراده می‌توان مصدومیتی به بزرگی پارگی رباط صلیبی را هم پشت‌سر گذاشت و باز همان بازیکن همیشگی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.