کد خبر : 123330
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 11:07
-

شاهین در اوج ماند / تساوی در اراک به کام سفیر گفتمان / تهران پیروز نبرد مقاومتی ها / شهرداری قزوین در خانه پنج تایی شد

شاهین در اوج ماند / تساوی در اراک به کام سفیر گفتمان / تهران پیروز نبرد مقاومتی ها / شهرداری قزوین در خانه پنج تایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: رعد پدافند اصفهان ۲ – شاهین کرمانشاه ۳ گلزنان: امیر جعفری ۲ (اصفهان) حمید سلیمانی – حامد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
رعد پدافند اصفهان ۲ – شاهین کرمانشاه ۳

گلزنان:
امیر جعفری ۲ (اصفهان)
حمید سلیمانی – حامد ایوانی – رامین باباخانی (کرمانشاه)

تیم شاهین کرمانشاه که هفته پیش در خانه اراکی ها را مغلوب کرده بود، این هفته به مصاف تیم بحران زده رعد اصفهان رفت. اصفهانی ها که در حسرت کسب اولین پیروزی خود قرار دارند در خانه نیز برای حریفان مشکل ساز نمی شوند و به راحتی امتیاز از دست می دهند. اصفهانی این بازی را هم واگذار کردند و کماکان در قعر جدول باقی ماندند. باید دید واکنش اصفهانی ها به کسب نتایج ضعیف این این تیم نظامی چیست. شاهین کرمانشاه با کسب این پیروزی ارزشمند جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کرد.

مقاومت عباس نژاد اقلید ۱ – مقاومت تهران ۶

گلزنان:
امید بهرامی (اقلید)
مهدی موحد ۲ – مهرداد احمدی – امید شعبانی – مهدی یوسفی – پویا صادقی(تهران)

تیم عباس نژاد اقلید که هفته گذشته دست به کار بزرگی زده بود و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را دشت کرده بود، این هفته از مقاومت تهران پذیرایی می کرد تا تماشاگران شاهد یک نبرد تمام نظامی باشند. بازیکنان مقاومت تهران که سه هفته در حسرت کسب پیروزی بودند توانستند با ارائه یک بازی زیبا و یک طرفه تیم اقلید را در خانه زمین گیر کنند و با به ثمر رساندن شش گل این تیم را در هم بکوبند. مقاومت تهران با احتساب این سه امتیاز هفت امتیازی شد و رده پنجم جدول قرار گرفت و اقلیدی ها نیز با کسب پنج امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند.

ایرالکو اراک ۴ – شاهد رامک شیراز ۴

گلزنان:
عرفان ناطقی – افشین بوالحسنی -محمد شماعی – وحید کمندلو (اراک)
محمد زارعی ۲ – سید محسن فقیه – هادی ابراری نیا(شیراز)

تیم های بالانشین این گروه در اراک به مصاف هم رفتند. این بازی سراسر هیجان انگیز و زیبا و پرگل در نهایت با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید. این بازی پرگل ترین بازی این هفته لیگ یک بود. کسب این تساوی برای این دو تیم هیچ تاثیری نداشت و بیشتر به نفع سایر رقبای آن ها شد. با کسب این تساوی تیم شاهد شیراز در رده سوم و ایرالکو اراک در رده چهارم قرار گرفتند.

شهرداری قزوین ۱ – سفیر گفتمان ۵

گلزنان:
کریم مهدی زاده ۲ – سعید حاجیلری – مجتبی امیرخانی – محمد محبی (تهران)
مهدی عبداللهی (قزوین)

تیم سفیر گفتمان با ارائه یک بازی زیبا و یک طرفه تیم شهرداری قزوین را در خانه تحقیر کرد. سفیر با کسب این پیروزی خارج از خانه نُه امتیازی شد و با دو پله صعود در جدول رده بندی مسابقات، به یک قدمی صدر جدول رسید. شاگردان باغبان صالحی در قزوین نیز نتوانستند از امتیاز میزبانی خود بهره ببرند و کماکان چهار امتیازی و در رده هفتم باقی ماندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.