کد خبر : 123490
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 10:23
-

جهانچی :تلاش ما این است که از حفاری امتیاز بگیریم/پخش شدن بازیکنان ملی پوش رقابت را جذاب تر کرده است

جهانچی :تلاش ما این است که از حفاری امتیاز بگیریم/پخش شدن بازیکنان ملی پوش رقابت را جذاب تر کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،معصومه جهانچی اظهار داشت: تیم شهرداری رشت برای حضور در لیگ برتر فوتسال تقریبا دیر کار خود را شروع کرد. تیم با عجله بسته شد و نتوانستیم یارگیری خوبی داشته باشیم. با این وجود توانستیم پس از ده هفته از برگزاری لیگ عنوان چهارم جدول را از آن خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،معصومه جهانچی اظهار داشت: تیم شهرداری رشت برای حضور در لیگ برتر فوتسال تقریبا دیر کار خود را شروع کرد. تیم با عجله بسته شد و نتوانستیم یارگیری خوبی داشته باشیم. با این وجود توانستیم پس از ده هفته از برگزاری لیگ عنوان چهارم جدول را از آن خود کنیم.

وی افزود: برای نیم فصل دوم در تلاش هستیم تا یارگیری مجدد داشته باشیم و برای برخی از پست ها بازیکن جذب کنیم. البته تمامی بازیکنان شناخته شده جذب تیم‌ها شده‌اند. با این وجود به دنبال جذب بازیکن هستیم.

سرمربی تیم ملی شهرداری رشت ادامه داد: با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم از عنوان چهارمی در لیگ رضایت‌مندم. در تلاش هستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و برای نیم فصل دوم با قدرت بالاتر به مصاف حریفان برویم.

جهانچی با اشاره به وضعیت لیگ در فصل جاری گفت: به نظرم لیگ امسال به نسبت سال گذشته شرایط بهتری دارد. پخش شدن بازیکنان ملی پوش بین تیم‌های حاضر در لیگ رقابت را جذاب تر کرده است. البته دو تیم بالای جدول با توجه به دراختیار داشتن بازیکنان ملی پوش شرایط بهتری دارند. به نظرم رقابت تیم‌های میانه جدول خیلی به هم نزدیک است تا جایی که قابل پیش بینی نیست.

وی یادآورشد: درباره داوری نظری ندارم. اما به هرحال داوران کشورمان تجربه قضاوت در مسابقات آسیایی و تورنمنت های بین المللی را دارند به همین دلیل انتظار می‌رود که داوران قضاوت‌های کم اشتباه تری را داشته باشند.

سرمربی شهرداری رشت تصریح کرد: درآخرین بازی خود در نیم فصل اول میزبان تیم ملی حفاری هستیم. تیمی که عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورده است و از بازیکنان خوبی بهره مند است. تمام تلاش ما این است که از این تیم امتیاز بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.