کد خبر : 123629
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 12:45
-

نمازی: حفاری این فصل بدترین عملکرد را داشته است/جوانگرایی خوب است ولی نه به این شکل/پیشنهاد خوبی از نفت الوسط داشتم

نمازی: حفاری این فصل بدترین عملکرد را داشته است/جوانگرایی خوب است ولی نه به این شکل/پیشنهاد خوبی از نفت الوسط داشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گفتگو با فرید نمازی بازیکن سابق تیم حفاری که به نفت الوسط عراق پیوسته است را مشاهده کنید: ✅چه اتفاقی افتاد که امسال در حفاری نماندید؟ منحدود ۱۰ سال در تیم فوتسال ملی حفاری کاپیتان بودم و با تمام وجود زحمت خودم را می‌کشیدم و تنها تیم شهرم را همراهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گفتگو با فرید نمازی بازیکن سابق تیم حفاری که به نفت الوسط عراق پیوسته است را مشاهده کنید:
✅چه اتفاقی افتاد که امسال در حفاری نماندید؟

منحدود ۱۰ سال در تیم فوتسال ملی حفاری کاپیتان بودم و با تمام وجود زحمت خودم را می‌کشیدم و تنها تیم شهرم را همراهی می‌کردم که متاسفانه در ابتدای فصل جاری اتفاقاتی در مدیریت ورزش ملی حفاری بوجود آمد که هیچکسی پیش بینی آن را نمی‌کرد. این اتفاقات مسیر فوتسال را هم عوض کرد. باید بگویم کار کردن و تصمیم گیری برای تیم لیگ برتری ملی حفاری فقط به حرف زدن نیست بلکه به عملکرد صحیح و منطقی است.
لجبازی و غرض ورزی متعلق به ورزش نیست و همین اتفاقات باعث شد بنده و حتی یکی دو بازیکن دیگر با تیم حفاری نباشیم و نتیجه این می‌شود که شرایط و نتایج حاصل شده فصل جاری بدترین عملکرد حفاری بوده است. کی ملی حفاری در نیم فصل هفتم جدول بوده و کی گیتی پسند ما را در اهواز شکست داده و قهرمان نیم فصل شده و خیلی چیزهای دیگر که همه فوتسال دوستان آن را می‌بینند. البته اکنون آن افراد به اصطلاح مدیر نیستند که توضیح بدهند و پاسخگوی عملکرد ضعیفشان باشند.
✅بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنید؟

بله بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنم و میتوانم بگویم بدلیل منحل شدن یه تیم خوب مثل تاسیسات و همچنین مهاجرت خیلی از بازیکنان به خارج از کشور برای بازی درلیگهای معتبر، از ارزش کیفی مسابقات لیگ ایران کم کرده و متاسفانه مثل فصل‌های گذشته شور و هیجانی ندارد.
✅بنظر شما چرا امسال تیم حفاری همانند سال‌های گذشته نتیجه نگرفته است؟

متاسفانه امسال بدلیل عدم برنامه ریزی صحیح در اول فصل و نگرفتن بازیکنان باتجربه، این نتایج تا الان رقم خورده که باعث ناراحتی تماشاگران ملی حفاری شده است. جوانگرایی خوب است ولی نه به این شکل.
سال‌های گذشته حداقل اردوی پیش فصل و تدارکات مناسبی صورت می‌گرفت که متاسفانه امسال این مسئله هم صورت نپذیرفت که اینجا جا دارد از زحمات مرتضی قائدی سرپرستقبلی حفارى یاد کنم که همه چیز را بصورت کاملا حرفه‌ای فراهم می‌کرد.
البته باید اذعان کنم که بنده با آقای کاظمی سرپرست جدید ملی حفاری نیز در حدود دو‌ ماه کار کردم.  کاظمی آدم خوب و سالمی است که امیدوارم اتفاقاتی که برای آقای قائدی افتاد، برای ایشان نیفتد.
✅چه شد که به تیم نفت الوسط عراق پیوستید؟ از تیم‌های داخلی هم پیشنهاد داشتید؟

بله من از یکى دو تیم در داخل کشور نیز پیشنهاد داشتم ولی پس از مشورت با بزرگان فوتسال و بدلیل پیشنهاد خوبی که از نفت عراق داشتم، پاسخ مثبت را به تیم عراقی دادم.
✅صحبت‌های پایانی خودتان را بفرمایید.

در پایان یه تشکر ویژه از مدیریت جدید و ورزشی ملی حفاری آقای شاهرخی بکنم که نهایت همکاری را با من انجام داد، چیزی که اصلا در مدیریت قبلی به هیچ عنوان ندیدم!مدیریت گذشته حفاری متاسفانه فقط در حرف زدن خوب بودند اما در عمل کاری کردند که نتایج آن کارها این شده است که برای اولین بار در چند فصل اخیر حفاری در رتبه هفتم جدول رده بندی در نیم فصل قرار بگیرد!
و در پایان یه تشکر ویژه از هواداران خونگرم حفاری داشته باشم که به هیچ عنوان مراتنها نگذاشتند و همیشه هم مظلوم واقع میشوند.
از صمیم قلبم برای فوتسال ملی حفاری آرزوی موفقیت در آینده را دارم و همیشه این تیم را دوست خواهم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

بیخود جو نده. حفاری امسال خیلی بهتر از سالهای قبل بازی میکنه و در نیم فصل بعد انشالله بچه ها مزد زحماتشون را خواهند گرفت. شما هم برو همون جا که میگی. دیگه جات تو تیم ما نیست. حیف فرهاد که رفت. تو خودت را در حد اون تصور نکن لطفا. تو خیالت هم سعی نکن خودت را در حد و اندازه فرهاد تصور کنی. بهت میخندن.

نام ... سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

پس بیخود نمیگفتن دست شما و مرتضی قائدی تو یه کاسه هست!!!!
چقدر باهم خوردید؟؟؟؟؟؟
چون جایی در تیم حفاری نداشتی اینطور مصاحبه کردی!!!!!
نفت عراق هم چند ماه دیگر متوجه میشود شما فوتسالت تمام شده و قراردادت را باطل میکند آقای ادعا

نام ... سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

علی یعقوب مراقی یا بی نام ونشان مراقی خخخخخخخخخ تووکریمی چه کردید با تیم حفاری

نام ... سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

حالا توچرا ناراحتی مراقی نمازی که اسم تورونیاورد ولی فهمیدی چه خبره صدات درومد

نام ... سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

همیشه اشکال از مدیریت بوده و بازیکن مشکلی نداشته؟
اگر مدیریت قبلی نبود شما کاپیتان این تیم نمی شدی

نام ... سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

توانمندی فرید نمازی برای کاپیتان بودن غیرقابل انکاره و توانمندی مدیریت حفاری هم تواین چندماه مشخص شد و علت برکناری اون مدیر با درایت نظر بدید

نام ... سه شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

چرا نظرات دیگه رو اهمیت نمیدید

نام ... چهارشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰:۲۹

آقای فرید خان از تو انتظار نبود این حرفها رو در مورد کریمی و قاِیدی بزنی.کریمی سالمترین فرد در طول ۲۰ سال گذشته در ورزش حفاری بوده بنا به دلایل زیادی که خودتم بهتر از هر کسی میدونی بدون ریالی قرار داد کار کرد اگر کسی مدرکی داره اینجا رو کنه نه فقط با حرف زدن و من شنیدم فلانی گفت و از این خاله زنک بازیها دوم اینکه ناسالمترین فردی که در ورزش حفاری آمد قایدی بود همین بس به کریمی که توی ورزش راهش داد و بهش اطمینان داشت خیانت کرد.و خود شما باز هم بهتر از هرکسی میدونید که چه دوم بهم زنی ها و نامردیها که بر علیه بازیکنان نکرد.تا همین جا کافیه نمیخام بیشتر مسایل رو باز کنم.البته یادت باشه مربیتون هم نون رو به نرخ روزمیخوره.

نام ... پنجشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

توهم نون به نرخ کریمی میخوری واینکه کریمی بزرگترین خیانت رو به فوتسال خوزستان کرد نتیجه ش رو خواهید دید کریمی اگر خوب بود میموند ولی ازصحنه ی ورزش محو شد چون ناسالم بود والسلام

نام ... پنجشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

کریمی ازهمه سواستفاده کرد برای رسیدن به اهدافش کاظمی هم بعداز قایدی

نام ... پنجشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

بدون یک ریال کریمی و اطرافیانش تا چند نسل بعدشون خوردن بابا کجای کاری

نام ... پنجشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

وبلزهم یعقوب مراقی وکیل مدافع کریمی ودشمن قایدی بسه دیگه برید جمعش کنید نمازی تو بشناس دوست ودشمنت رو هرجا هستی خداهمراهت

نام ... چهارشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱:۲۲

نمازى یه دونست

اهوازی پنجشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

آقای محترم ادمین سایت فوتسال لطفا به همه نظرات اهمیت بدید یاعلی