کد خبر : 123805
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 9:57
دسته‌بندی نشده
-

عظیمی :روی اشتباهات فردی چهار گل دریافت کردیم/به زمان نیاز داریم تا رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل‌تر برسیم

عظیمی :روی اشتباهات فردی چهار گل دریافت  کردیم/به زمان نیاز داریم تا رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل‌تر برسیم
بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: با توجه به اینکه تیم ما نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر شده، به زمان نیاز داریم تا رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل‌تر برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: با توجه به اینکه تیم ما نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر شده، به زمان نیاز داریم تا رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل‌تر برسیم.

بهزاد عظیمی پس از شکست چهار-صفر تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم تیم پیروز میدان باشیم و در دیدار با مس هم با همین هدف وارد زمین شدیم تا حداقل با یک امتیاز به اهواز برگردیم.

وی افزود: متأسفانه در این بازی هر چه زدیم به در بسته خورد. روی اشتباهات فردی چهار گل دریافت و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

عظیمی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر شده، به زمان نیاز داریم تا رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل‌تر برسیم. هنوز یک نیم‌فصل دیگر مانده و فکر می‌کنم در دور برگشت بازی‌های خوبی را تجربه می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی حفاری در رابطه با ناکامی تیمش در باز کردن دروازه علیرضا صمیمی گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را انجام می‌دهیم تا توپ‌هایمان به گل تبدیل شود. همان‌طور که گفتم شانس یار ما نبود و توپ‌هایمان به تیرک خورد. از طرفی دروازه‌بان تیم حریف هم عملکرد خوبی داشت.

خبرنگار: محمد احدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

اقا بهزاد طور خدا دیگه مصدوم نشو…