کد خبر : 123801
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 9:59
-

فخیم :تا این لحظه با درخواست من موافقت نشده است/ لیگ برتر فوتسال کشور تنها در اسم حرفه‌ای است

فخیم :تا این لحظه با درخواست من موافقت نشده است/ لیگ برتر فوتسال کشور تنها در اسم حرفه‌ای است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم مس‌سونگون گفت: اگر باشگاه مس‌سونگون رضایت بدهد، قصد دارم برای ادامه فوتسال خود به کشور اندونزی سفر کنم. فرهاد فخیم اظهار داشت: قصد دارم برای ادامه فوتسالم به لیگ کشور اندونزی سفر کنم و امیدوارم باشگاه مس‌‌سونگون موافقت کرده و رضایت من را صادر کند تا به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم مس‌سونگون گفت: اگر باشگاه مس‌سونگون رضایت بدهد، قصد دارم برای ادامه فوتسال خود به کشور اندونزی سفر کنم.

فرهاد فخیم اظهار داشت: قصد دارم برای ادامه فوتسالم به لیگ کشور اندونزی سفر کنم و امیدوارم باشگاه مس‌‌سونگون موافقت کرده و رضایت من را صادر کند تا به عنوان لژیونر در کشور اندونزی حضور یابم که تا این لحظه با درخواست من موافقت نشده است و در چند روز آینده وضعیت من مشخص می‌شود.

وی گفت: متاسفانه لیگ برتر فوتسال کشور تنها در اسم حرفه‌ای است و تنها ۲ تیم مس‌سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان در فوتسال خوب ‌سرمایه‌گذاری کرده، گیتی‌پسند بازیکنان کلیدی بیشتری جذب کرده است و ما هم داریم زحمت خود را می‌کشیم و امیدوارم به قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.

در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس‌سونگون برابر تیم حفاری خوزستان به برتری ۴ بر صفر دست یافته و با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول به کار خود خاتمه بخشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

اینا زورشون به بازیکنای بومی میرسه پس چرا رضایت سنگ سفیدی رو دادن؟همیشه باعث وبانی پول گرفتن وپیشرفت بازیکنای بومی میشن آقای فخیم شماهم بایدمثل اون یکی ها تو قراردات مینوشتی، باتجربه ای که شماداشتین نباید اعتمادمیکردین ،امثال اینا زیاد به حرفشون پایبندنیستن