کد خبر : 123867
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 20:50
-

بازهم سلیمانی، بازهم قوانین خنده دار!

بازهم سلیمانی، بازهم قوانین خنده دار!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قانون های عجیب نقل و انتقالاتی فوتسال ایران باعث شده است که در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر، خبری از نقل و انتقالات بازیکنان نباشد. براساس قانون جدید سازمان لیگ، تیمی که ابتدای فصل، ۴ سهمیه لیگ برتری خود را جذب کند نمی تواند با خارج کردن یکی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قانون های عجیب نقل و انتقالاتی فوتسال ایران باعث شده است که در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر، خبری از نقل و انتقالات بازیکنان نباشد. براساس قانون جدید سازمان لیگ، تیمی که ابتدای فصل، ۴ سهمیه لیگ برتری خود را جذب کند نمی تواند با خارج کردن یکی از این بازیکنان سهمیه خود، بازیکن جدیدی اضافه کند.

با این تفاسیر، نقل و انتقالات بی معنی می شود و دست مربیانی که در وسط فصل به تیم ها اضافه شده اند نیز بسته می شود. در حالی که در لیگ برتر فوتبال کشورمان شاهد قانونی، عکس این مورد هستیم و تیم ها در صورت پر شدن سهمیه لیگ برتری خود می توانند با خارج کردن یکی از خریدهای اول فصل، بازیکن جدیدی به جمع خود اضافه کنند.

اما جالب تر از این موضوع، عدم مجوز کمیته فوتسال به باشگاه ها برای خارج کردن بازیکن مصدومی است که در ۸۰ درصد بازی ها حضور نداشته است. اما مسئولان کمیته فوتسال باید پاسخ دهند که اگر بازیکنی در هفته دوم دچار مصدومیت شود، چگونه می تواند در ۸۰ درصد بازی ها حضور پیدا کند؟!

چندی پیش نیز قانون منع حضور مربی- بازیکن در لیگ برتر از سوی کاظم سلیمانی اعلام شده بود. قانونی که سال گذشته مطرح شده بود اما به دلیل اعتراض وحید شمسایی، اجرا نشد. اما اکنون با توجه به غیبت شمسایی این قانون برای جواد اصغری مقدم تنها مربی- بازیکن اجرا می شود. همچنین گفته می شود مصاحبه های تند اصغری مقدم در انتقاد به توپ های لیگ، باعث شده سازمان لیگ نیز علیه او موضع گرفته و او را ممنوع الکار کند. البته اصغری مقدم کارت بازیکنی از سازمان لیگ دریافت کرده و تنها اسما سرمربی سن ایچ است تا به این ترتیب سازمان لیگ نتواند او را ممنوع الکار کند.

گزارش:سید محمد دهقان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.