کد خبر : 123830
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 12:44
-

طیبی:به آقای گلی فکر می‌کنم، اما هدفم نیست/ فوتسال ایران در سطح برزیل است/مردم توقع دارند ،نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل جام جهانی بگیریم

طیبی:به آقای گلی فکر می‌کنم، اما هدفم نیست/ فوتسال ایران در سطح برزیل است/مردم توقع دارند ،نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل جام جهانی بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان چند روز پیش با تیمش قهرمان سوپرکاپ قزاقستان شد. حسین طیبی که حالا خودش را برای بازی در تیم غیرت در سوپرلیگ قزاقستان آماده می‌کند در گفت‌وگویی با خبرورزشی از شرایط خودش و تیمش و البته تیم ملی صحبت کرده است. * از شرایط تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان چند روز پیش با تیمش قهرمان سوپرکاپ قزاقستان شد. حسین طیبی که حالا خودش را برای بازی در تیم غیرت در سوپرلیگ قزاقستان آماده می‌کند در گفت‌وگویی با خبرورزشی از شرایط خودش و تیمش و البته تیم ملی صحبت کرده است.
* از شرایط تیم غیرت بگو، یک قهرمانی خوب هم آوردید.
بله، ما مرحله اول جام باشگاه‌های اروپا را بازی کردیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. قبل از هر فصل هم سوپرکاپ داریم که خدا را شکر قهرمان شدیم و من هم یک گل از ۴ گل تیمم در فینال را به ثمر رساندم. بعد هم مرحله الیت بازی‌های جام باشگاه‌های اروپاست که در جمهوری چک برگزار می‌شود.
* شرایط خودت چطور است؟ فکر می‌کنی امسال آقای گل شوی؟
خدا را شکر از شرایط خودم راضی هستم، هنوز ابتدای فصل است و نمی‌شود درباره آقای گلی صحبت کرد، اما همه آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند چه در تیم ملی و چه در رقابت‌های باشگاهی تمام تلاشم برای موفقیت تیم است، کنار آن به آقای گلی فکر می‌کنم، اما هدفم این نیست.
* چطور شد امسال در غیرت ماندی؟ پیشنهاد دیگر نداشتی؟
ابتدای فصل از کشور‌های دیگر پیشنهاداتی داشتم، اما تصمیم گرفتم در خدمت تیم غیرت باشم، باید ببینم آخر فصل اوضاع چطور پیش می‌رود. سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم که به شرایط فوتسالی من کمک کند.
* ممکن است به ایران برگردی؟
زود است در این باره صحبت کنم، اما همه چیز به شرایط بستگی دارد، شاید طوری شد که مجبور شوم به ایران برگردم ولی شخصاً دوست ندارم فعلاً به ایران برگردم، چون اهدافی که دارم در اروپا به آن نزدیک‌تر هستم.
* از نظر سطح کیفی تفاوت فوتسال ایران با قزاقستان چیست؟
ببینید وقتی داریم درباره تیم ملی ایران صحبت می‌کنیم درباره تیمی صحبت می‌کنیم که سوم دنیاست و راجع به تیمی حرف می‌زنیم که همیشه در آسیا قهرمان است. قزاقستان از نظر رنکینگ نهم است و به نظرم تیم ملی خوبی دارند و صاحب سبک هستند.
* تیم‌های باشگاهی‌شان چطور؟
مثلاً تیم ما ۱۰ بازیکن برزیلی دارد و فقط ۴ بازیکن قزاق داریم. یعنی تیم غیرت زیاد قزاقستانی نیست و شرایطش در فوتسال دنیا مشخص است؛ ۲ بار قهرمانی و نایب‌قهرمانی و سومی به نظرم آمار خوبی برای یک تیم است.
* نظرت درباره فوتسال باشگاهی ایران چیست؟
ما در فوتسال ایران هر روز یک استعداد جدید می‌بینیم به علاوه خیلی‌ها که اصلاً دیده نمی‌شوند. از نظر استعداد در دنیا هم‌تراز برزیل هستیم.
* صحبت برزیل شد، درباره لغو بازی تیم ملی مقابل آن‌ها چه نظری داری؟
در این باره مشخصاً حرفی ندارم، فقط می‌گویم بازی با تیم‌های بزرگ به تیم ملی شخصیت می‌دهد و باعث رشد ایران در رنکینگ بین‌المللی می‌شود.
* و می‌توانست به شرایط جام جهانی کمک کند.
قطعاً همه مردم توقع دارند ما، چون سوم جهانیم نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل جام جهانی بگیریم یا حداقل مثل دوره قبلی باشیم. برای این، باید امکانات قوی‌تری داشته باشیم و مخصوصاً بازی با تیم‌های بزرگ دنیا می‌تواند به ما کمک کند.
* یک تورنمنتی هم گویا قرار بود در قزاقستان برگزار شود.
در این باره چیزی نشنیده‌ام فقط می‌دانم مدیران و رؤسای فدراسیون قزاقستان همه عوض شده‌اند و این شرایط مدیریت اینجا را تحت‌الشعاع قرار داده است.
* سؤال آخر درباره رفیقت؛ سنگ‌سفیدی. گویا قرار است به غیرت بیاید.
نه این‌طور نیست، محمدرضا قرار نیست به اینجا بیاید ولی او هم لژیونر می‌شود، اما اجازه بدهید نامی از تیمش نبرم، برای او هم بهترین اتفاقات خواهد افتاد.
منبع: خبرورزشی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.