کد خبر : 123916
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 16:10
-

تلاش مقاومت البرز برای جذب بازیکن جدید

تلاش مقاومت البرز برای جذب بازیکن جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز از تلاش برای جذب بازیکن جدید برای این تیم خبر داد. پس از استعفای مسعود کیانفر از هدایت تیم فوتسال مقاومت البرز این تیم چندهفته‌ای بدون حضور سرمربی و با حضور سرپرست باشگاه تمرینات خود را پیگیری کرد و پس از پایان نیم‌فصل اول فرهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز از تلاش برای جذب بازیکن جدید برای این تیم خبر داد.

پس از استعفای مسعود کیانفر از هدایت تیم فوتسال مقاومت البرز این تیم چندهفته‌ای بدون حضور سرمربی و با حضور سرپرست باشگاه تمرینات خود را پیگیری کرد و پس از پایان نیم‌فصل اول فرهاد کشاورز از سوی مدیرعامل باشگاه به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

کشاورز در سال‌های اخیر فعالیت چشمگیری در فوتسال و فوتبال داشته و از او به‌عنوان یکی از مربیان موفق استان البرز یاد می‌شود.

در ابتدای هفته جاری مراسم معارفه سرمربی جدید این باشگاه در سالن انقلاب کرج برگزار شد و حالا باید دید نماینده استان البرز در ادامه مسابقات لیگ برتر چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

فرهاد کشاورز در ارتباط با آخرین وضعیت تیم خود گفت: مقاومت خانه من است و کاملاً با شرایط این باشگاه آشنا هستم و میدانم فعالیت در این تیم چقدر سخت است ولی حضور بازیکنان همدل و انگیزه باعث شد به آینده این تیم خوش‌بین باشم و می‌توانیم در ادامه مسیر موفق باشیم.

کشاورز ادامه داد: تمرینات تیم را از روز شنبه آغاز کردیم و در این مدت سعی خواهیم کرد چند بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در ارتباط با نیم‌فصل دوم رقابت‌ها اظهار کرد: هر بازی در ادامه فصل برای ما حکم فینال را دارد، باید بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم ازنظر من فوتسال البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است و استفاده مفید از این ظرفیت‌ها می‌تواند کمک شایانی به تیم مقاومت داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.