کد خبر : 123883
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 12:48
-

زارعی:با اطلاعاتی که از لیگ چین دارم مطمئن هستم مقصد خوبی خواهد بود

زارعی:با اطلاعاتی که از لیگ چین دارم مطمئن هستم مقصد خوبی خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ‌های آسیای شرقی طی دو سال گذشته یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای بازیکنان فوتسال کشور بوده است؛ در جدیدترین نقل و انتقالات محمد زارعی با دعوت باشگاه گاندوک ریهو به این تیم اضافه شد. زارعی پس از دریافت رضایت‌نامه از باشگاه گیتی‌پسند فردا شب راهی چین خواهد شد. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ‌های آسیای شرقی طی دو سال گذشته یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای بازیکنان فوتسال کشور بوده است؛ در جدیدترین نقل و انتقالات محمد زارعی با دعوت باشگاه گاندوک ریهو به این تیم اضافه شد.

زارعی پس از دریافت رضایت‌نامه از باشگاه گیتی‌پسند فردا شب راهی چین خواهد شد. وی سومین بازیکن گیتی‌پسند است که چشم‌بادامی‌ها به خدمت گرفتند، احمد اسماعیل‌پور و اصغر حسن‌زاده نیز در این لیگ شاغل است. جدای از زارعی و اسماعیل‌پور چندین ایرانی دیگر نیز در تیم‌های چین و اندونزی در حال فعالیت هستند.

زارعی اذعان داشت: برای تیم گیتی‌پسند آرزوی موفقیت دارم و از همکاری آن‌ها با من تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه روند فعالیت‌های خود به بهترین نتیجه دست یابند.

وی در خصوص دلیل جدایی از جمع سرخ‌پوشان اضافه کرد: مشکلات سبب شد که من از گیتی‌پسند جدا شوم؛ با اطلاعاتی که از لیگ چین دارم مطمئن هستم مقصد خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: احمد اسماعیل‌پور و اصغر حسن‌زاده در چین شاغل هستند امیدوارم من هم بتوانم خوش بدرخشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.