کد خبر : 123887
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 12:45
-

طاهری:لغو بازی با برزیل به اعتبار ما لطمه زد/کیفیت لیگ در نیم فصل اول مطلوب نبود/به احتمال زیاد در مقاومت می مانم

طاهری:لغو بازی با برزیل به اعتبار ما لطمه زد/کیفیت لیگ در نیم فصل اول مطلوب نبود/به احتمال زیاد در مقاومت می مانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی که در نیم فصل اول در تیم مقاومت قرچک توپ می زد قراردادش با این تیم به اتمام رسیده ولی به احتمال زیاد در قرچک خواهد ماند. گفتگو با طاهری را بخوانید: اوضاع مقاومت قرچک چطور است؟ من از هفته ششم هفتم به تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی که در نیم فصل اول در تیم مقاومت قرچک توپ می زد قراردادش با این تیم به اتمام رسیده ولی به احتمال زیاد در قرچک خواهد ماند. گفتگو با طاهری را بخوانید:

اوضاع مقاومت قرچک چطور است؟

من از هفته ششم هفتم به تیم اضافه شدم و پیش از این انفرادی تمرین می کردم.در ابتدا شرایط خودم و تیم خوب نبود اما رفته رفته هم من بهتر شدم و هم تیم نتایج بهتری کسب کرد و شرایط تا حدودی خوب شد.

در نیم فصل دوم در مقاومت می مانی؟

این تیم مدیریت خوب و هواداران دوست داشتنی دارد که به عشق آنها به قرچک آمدم.علاقه زیادی دارم تا در نیم فصل دوم هم در این تیم باشم و کمک کنیم مقاومت به پلی آف برود.اگر قسمت شد در خدمت طرفداران قرچکی خواهم بود.

کیفیت نیم فصل اول لیگ را چطور دیدی؟

متاسفانه نیم فصل اول لیگ کیفیت پایین تری نسبت به فصول قبل داشت و امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود.حضور بازیکنان ملی پوش و درجه یک در لیگ های خارجی در این افت کیفی تاثیر منفی گذاشته و لیگ ما صلابت گذشته را ندارد.این برای فوتسال ما که در رده های بالای جهانی است خوب نیست و هر گاه لیگ قوی داشته باشیم تیم ملی هم قوی خواهد شد. امیدوارم در نیم فصل دوم اوضاع لیگ بهتر شده و بازی های با کیفیت تری را مشاهده کنیم.

در مورد لغو بازی تیم ملی با برزیل چه نظری داری؟

بالاخره این اتفاق تبعاتی دارد به خصوص که برزیل از قدرت و نفوذ زیادی در فوتسال جهان برخوردار است و این لغو بازی همه جوره به ضرر ما خواهد شد.خیلی از کشورها هزینه های زیادی می کنند تا با برزیل روبرو شوند اما ما به راحتی این فرصت را از دست دادیم و به اعتبار خودمان هم لطمه زدیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

امیدواریم در قرچک بمانی