کد خبر : 124002
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 17:30
-

فدراسیون:از بین ژاپن وایران یکی میزبان می شود!

فدراسیون:از بین ژاپن وایران یکی میزبان می شود!
علیرغم هیاهوی فدراسیون نشینان مدعی ارتباط بین المللی! انتخاب لیتوانی به عنوان میزبان جام جهانی 2020نشان داد، چقدر مدیران از مناسبات بین المللی دور هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته اجرایی فیفا میزبانی جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ را به لیتوانی سپرد تا تلاش های ایران برای میزبانی بی ثمر بماند.
در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاش بودند تا میزبانی این رویداد را به دست آوردند مطابق انتظار، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درخواست کشورمان را نپذیرفت و لیتوانی را به عنوان میزبان معرفی کرد.
ژاپن و نیوزلند دیگر نامزدهای میزبانی بودند. در حالی که مسئولان فدراسیون ایران معتقد بودند میزبان از بین ایران و ژاپن انتخاب خواهد شد، لیتوانی که جایگاهی در فوتسال جهان ندارد موفق به کسب میزبانی شد و رقبای خود را ناکام گذاشت نکته جالب تر ماجر ا اینجاست که پس از انتخاب این کشور اعلام شد، نوبت اروپایی ها بوده است!
حتی «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی قبل در دیدار با «جیوانی اینفانتینیو» رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال اطمینان داده بود که ایران میزبانی قابل قبولی خواهد داشت. این برای دومین بار در سال های اخیر است که ایران برای اخذ میزبانی جام جهانی فوتسال ناکام می ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۷

مهدی تاج جوابگوی سئوال خبرنگاری باشد که او را متهم به فروش یک زمین ۹۰۰ متری به قیمت ۹۰ میلیارد تومان کرده