کد خبر : 124025
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 14:04
-

فرصت‌هایی که از دست می‌رود

فرصت‌هایی که از دست می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با برزیل که اتفاقا با حرف و حدیث های بسیاری هم همراه بود، حالا نوبت به جام جهانی این رشته رسیده است. البته برای عدم برگزاری این بازی رسما از حریف طلایی پوش خود (برزیل) عذرخواهی هم کردیم و گفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با برزیل که اتفاقا با حرف و حدیث های بسیاری هم همراه بود، حالا نوبت به جام جهانی این رشته رسیده است.
البته برای عدم برگزاری این بازی رسما از حریف طلایی پوش خود (برزیل) عذرخواهی هم کردیم و گفتیم شرمنده ایم که قرار می گذاریم و کنسل می کنیم اما باید پرسید چرا با اعتبار و آبروی یک رشته ورزشی که اتفاقا خیلی هم موفق است، اینگونه رفتار می شود.
شاگردان ناظم الشریعه پس از تیم های فوتسال برزیل، اسپانیا، پرتغال، روسیه و آرژانتین در رنکینگ برترین های جهان در رده ششم قرار دارند اما جالب است که از این اقتدار و توانایی فوتسال کشورمان نه بهره مناسبی می بریم و نه شان و منزلت آن را حفظ می کنیم.
پس از مدت ها انتظار و در شرایطی که خیلی ها خوشبین به میزبانی جام جهانی فوتسال در کشورمان بودند با اعلام میزبانی لیتوانی، گویا آب سردی بر پیکر همه ریخته شد.
حالا لیتوانی به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شده و دستمان خالی ماند، آن هم در شرایطی که ایران از مدت ها پیش درخواست خود را ارسال کرده بود و حتی سفر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به سوییس و دیدار با اینفانتینیو هم نتوانست آنها را متقاعد به این میزبانی کند.
حال باید پرسید لیتوانی از ما برای میزبانی شایسته تر بود؟ آیا زیرساخت های آنان در فوتسال از ما پیشی گرفته و یا شاید هم عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها در این تصمیم دخیل بوده است. و سئوالات بی شمار دیگری که امیدواریم مسوولان فدراسیون فوتبال پاسخ منطقی برای این موضوع داشته باشند. اما هر چه هست و نیست، باید از فرصت سوزی ها گلایه کرد و افسوس خورد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.