کد خبر : 124029
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 14:46
-

ناظم الشریعه:برزیل دلش می خواهد با ما بازی کند/لژیونرها باید سعی کنند در شرایط آرمانی باشند/حیف از میزبانی جام جهانی که از دست رفت

ناظم الشریعه:برزیل دلش می خواهد با ما بازی کند/لژیونرها باید سعی کنند در شرایط آرمانی باشند/حیف از میزبانی جام جهانی که از دست رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره احتمال برگزاری بازی برگشت تیم ملی فوتسال با برزیل در ایران، بعد از لغو بازی رفت گفت: ان شاءالله ببینیم برای بازی برگشت چه می شود. باید مدتی بگذرد و بعد با برزیلی ها صحبت کنیم. باید واقعیت ها را به آنها بگوییم و بتوانیم بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره احتمال برگزاری بازی برگشت تیم ملی فوتسال با برزیل در ایران، بعد از لغو بازی رفت گفت: ان شاءالله ببینیم برای بازی برگشت چه می شود. باید مدتی بگذرد و بعد با برزیلی ها صحبت کنیم. باید واقعیت ها را به آنها بگوییم و بتوانیم بازی برگشت را در ایران برگزار کنیم.

وی درباره اینکه بعید است برزیلی ها با اتفاقات رخ داده به ایران بیایند، تصریح کرد: باید کمی از آن اتفاق بگذرد و بعد پیگیری ها را شروع کنیم. کار سخت است ولی برزیل هم دلش می خواهد با ما بازی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره لغو تورنمنت قزاقستان و سفر به اسلواکی برای برگزاری تورنمنت سه جانبه اظهار کرد: قزاقستان هنوز رسما نامه ای مبنی بر لغو تورنمنت به ما نداده است ولی گویا ناهماهنگی هایی در این کشور ایجاد شده است. اول باید لغو تورنمنت تایید شود. البته روسیه پیگیر حضور تیم خودش و ایران در اسلواکی است و اگر نهایی شود، به اسلواکی می رویم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی با ترکیب تورنمنت تبریز به اسلواکی می رود یا لژیونرها دعوت می شوند؟ گفت: یکسری تغییرات داریم. پیگیری می کنیم که لژیونرها هم بیایند. مدتی است که آنها را ارزیابی نکرده ایم. البته با آنها در ارتباط هستیم. تعدادی از بازیکنان در لیگ چین هستند. لیگ آنها نمی تواند سطح بالا باشد ولی مربیان خوب برزیلی و اسپانیایی در چین کار می کنند. لژیونرها باید سعی کنند در شرایط آرمانی باشند.

وی در پایان درباره از دست رفتن فرصت میزبانی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ هم تصریح کرد: حیف از این موقعیت که از دست رفت. فرصت و شانس خوبی بود که ایران یک تورنمنت بزرگ را تجربه کند. ان شاءالله که مسئولان برای جام جهانی ۲۰۲۴ اقدام کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.