کد خبر : 124008
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 11:12
-

پیروزی سربازان ناجا در شیراز/ صدرنشینی نفت امیدیه / رسالت در خانه متوقف شد / دومین بُرد پیاپی زنجانی ها

پیروزی سربازان ناجا در شیراز/ صدرنشینی نفت امیدیه / رسالت در خانه متوقف شد / دومین بُرد پیاپی زنجانی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: شهر صدرا شیراز ۱ – پاس ناجا ۲ گلزنان: محمدرضا مرادیان (شیراز) مهدی وفائی – محمدرضا نریمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
شهر صدرا شیراز ۱ – پاس ناجا ۲

گلزنان:
محمدرضا مرادیان (شیراز)
مهدی وفائی – محمدرضا نریمان پور (پاس)
در سرزمین شعر و ادب، دو تیم پاس ناجا و صدرا شیراز به مصاف هم رفتند.
تیم صدرا که به تازگی با تغییر کادرفنی خود متحول شده است، در این دیدار خانگی به دنبال کسب اولین پیروزی خود و خارج از شدن از بحران بود. آن ها از ابتدای این دیدار فشار زیادی روی دروازه تیم پاس آوردند اما در نهایت این شاگردان سعید دل انگیز در پاس بودند که موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا و منطقی و جسورانه پیروز این دیدار لقب بگیرند و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کنند و خود را به رده دوم جدول برسانند. تیم صدرا شیراز هفته آینده و در آخرین دیدار خود در لیگ اول به مصاف شهرداری رشت خواهد رفت. باید منتظر ماند و دید که آیا این تیم می تواند با کادرفنی جدید خود به اولین پیروزی اش در نیم فصل اول دست پیدا کند یا خیر؟ کاکوهای شیرازی کماکان در قعر جدول این گروه قرار دارند.
خالص سازان زنجان ۲ – الماس شهر قم صفر

گلزنان:
مسعود حمیدی – حسن محمدی (زنجان)

در زنجان دو تیم خالص سازان و الماس شهر قم به مصاف هم رفتند. زنجانی ها هفته گذشته و در خارج از خانه برابر هایپر شاهین شهر به پیروزی دست پیدا کرده بودند و بدنبال ادامه دادن نتایج درخشان خود بودند. در آن سوی میدان نیز شاگردان وحید غیاثی در قم به دنبال کسب دومین پیروزی خود و رها شدن از انتهای جدول بودند. این بازی زیبا و درگیرانه در نهایت با پیروزی دو گله زنجانی ها به اتمام رسید تا آن ها به خوبی از امتیاز میزبانی خود استفاده کرده باشند. هم اکنون و با احتساب این سه امتیاز تیم خالص سازان ده امتیازی شده و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.
رسالت مازندران ۲ – هایپر شاهین شهر ۲
گلزنان:
احمد دستیاران – عماد محمدی (مازندران)
محسن جانقربان – کامبیز گمرکی (شاهین شهر)

رسالت مازندران که هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود، در خانه از هایپری هایی میزبانی می کرد که به دنبال جبران شکست خانگی هفته گذشته خود بودند. شاگردان ایمان احمدی در خانه نمایش ناامید کننده ای را از خود به نمایش گذاشتند و در دقایق پایانی این دیدار و به سختی بازی را به تساوی کشاندند. تیم پرمهره رسالت مازندران تا به این جای کار انتظارات را برآورده نکرده است و هم اکنون با کسب شش امتیاز در نیمه پایین جدول قرار دارد. این یک امتیاز، شاهین شهری ها را نُه امتیازی کرد و آن ها را به رده پنجم جدول رساند.
نفت امیدیه ۴ – هبلکس رضوی مشهد ۱

گلزنان:
محمود بهمنی – سجاد بهبهانی -سعید عساکره – سعید کرمی (امیدیه)
کمال هاشمی (مشهد)

در امیدیه تیم نفت این شهر از مشهدی ها پذیرایی می کرد. شاگردان ملحانی در امیدیه در حالی پا به میدان گذاشتند که هفته گذشته با کسب پیروزی خارج از خانه برابر الماس شهر قم دارای روحیه مضاعفی بودند. یاران حسین صالوری در مشهد که تا به این جای کار بازی را به تیمی واگذار نکرده بودند، به دنبال حفظ روند خود و ارتقاء جایگاهشان در جدول مسابقات بودند. این بازی زیبا و یک طرفه در نهایت با برتری پرگل نفت امیدیه به اتمام رسید. شیرینی این چهارگل با چاشنی صدرنشینی همراه بود و تیم نفت امیدیه با کسب این پیروزی سیزده امتیازی شد و به صدر جدول این گروه تکیه زد.

تیم شهرداری رشت در این هفته استراحت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.