کد خبر : 124108
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 10:02
دسته‌بندی نشده
-

صالحی امیری:کمیته بین المللی المپیک مشکلی برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ندارند

صالحی امیری:کمیته بین المللی المپیک مشکلی برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ندارند
رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که مسئولان کمیته بین المللی المپیک مشکلی برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی ایران ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که مسئولان کمیته بین المللی المپیک مشکلی برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی ایران ندارند.
سیدرضا صالحی امیری با بیان این مطلب افزود: با توجه به توضیحاتی که در جلسات مختلف به مدیران عالیرتبه کمیته بین المللی المپیک در حاشیه المپیک جوانان ارائه دادم، آنها مشکلی بابت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی ندارند.
صالحی امیری به جلسات مختلف با «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک، روسای کمیته ملی المپیک کشورهای مختلف و دیگر مقامات عالی رتبه IOC اظهار داشت: مهم‌ترین مباحثی که از من در جلسه با مدیران عالی رتبه کمیته بین المللی المپیک سوال شد، درباره مدیران بازنشسته ورزش بود که من هم بدون نام بردن از شخص توضیحات کافی را ارائه دادم و از هویت ورزش کشور بر اساس وظیفه خود دفاع کردم.
صالحی امیری گفت: تاکید کردم دولت به هیچ وجه موافق از دست دادن سرمایه های خود نیست و فقط اجرا کننده قانونی است که در پارلمان ایران تصویب شده و حتی نماینده دولت در مجلس به عنوان مخالف این طرح منع بکارگیری بازنشستگان صحبت کرده بود.
رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: در این جلسات شرح دادم که وزیر ورزش و جوانان هم به مدیران بازنشسته ذهنیت مثبت دارند چرا که سرمایه های ورزش هستند و اتفاقا موفق هم ظاهر شدند .
صالحی امیری تصریح کرد: به نظر می رسد که کمیته ملی المپیک مشکلی با اجرای این قانون ندارد چرا که مستندات برای عدم دخالت دولت را کافی می داند و به این نتیجه رسیده اند که تصمیم گیری در اختیار دولت نیست.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: قطعا ورزش باید از سرمایه های خود حفظ و حراست کند و باید در این تغییر ‌ تحولات منزلت این عزیزان خدشه دار نشود.
صالحی امیری همچنین توضیح داد: بر خلاف برخی اخبار منتشر شده در خصوص فوتبال از من سوالی نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.